بهترین آموزشگاه آیلتس

بهترین آموزشگاه آیلتس در تهران کجاست؟

بسیاری از افرادی که به منظور تحصیل و یا مهاجرت قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند برای تقویت ۴ مهارت اصلی و اساسی تصمیم به شرکت در کلاس های آمادگی آزمون آیلتس می گیرند که به صورت گروهی در آموزشگاه های معتبر زبان انگلیسی برگزار می شوند. اما انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس و استادی که سالها تجربه موفق در قبولی زبان آموزان در این آزمون مهم و بین المللی را داشته باشد نیازمند ارزیابی فاکتورهایی است که در ادامه بررسی می کنیم.

بهترین آموزشگاه آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟

۱- انتخاب اساتید مجرب و با سابقه در زمینه تدریس آیلتس

حتما برای شما نیز پیش آمده است که نام اساتید بسیار با تجربه و متبحر در امر تدریس زبان انگلیسی را شنیده باشید و بخواهید که فارغ از اینکه او در چه آموزشگاهی تدریس می کند، بخواهید در کلاس هایش شرکت کنید. در صورتی که ممکن است آموزشگاهی که استاد مورد نظرتان در آن تدریس می کند از نظر امکانات و فضای آموزشی خیلی هم مجهز و مورد علاقه شما نباشد.  به همین دلیل می توان گفت که داشتن استاد خوب آیلتس مهمترین موضوعی است که باید به آن توجه کنید.

از آنجایی که همه آموزشگاه ها از اساتیدی که دارند تعریف می کنند تا زبان آموزان بیشتری را جذب کنند، پیشنهاد می کنیم تا برای سنجش میزان توانمندی اساتید در امر تدریس نیز بهترین معیار پرس و جو از زبان آموزانی است که در گذشته با این اساتید کلاس داشته اند. این افراد با توجه به پیشرفتی که در کلاس های گروهی و یا خصوصی و آنلاین آیلتس داشته اند و نتیجه ای که از آزمون گرفته اند، می توانند شما را به خوبی راهنمایی کنند.

استاد آیلتس

۲- استفاده از بهترین منابع آیلتس

از آنجایی که آزمون آیلتس آزمون بسیار مهم و سرنوشت سازی است، برای آموزش آن نیز باید از منابع معتبر و مورد تایید مراکز برگزار کننده آزمون آیلتس استفاده شود، داشتن برنامه ریزی صحیح برای آماده سازی زبان آموزان بر طبق مهارتهایی که نیاز به تقویت بیشتر دارند کمک می کند تا نتیجه بهتری را در آزمون دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی مهمترین منابع لیسنینگ آیلتس از دید اساتید

۳- فضا و امکانات آموزشی مناسب

محیط آموزشگاهی و دسترسی راحت به آموزشگاه جهت رفت و آمد زبان آموزان نیز یکی از فاکتورهایی است که در انتخاب آموزشگاه آیلتس تاثیرگذار است. امکانات آموزشی مناسب نظیر میکروفون، هدفون، سیستم های کامپیوتری جداگانه برای زبان آموزان جهت یادگیری و شرکت در آزمون های آموزشی با شرایط استاندارد و مشابه آزمون آیلتس نظیر آزمون آزمایشی ماک آیلتس و فضای آرام و دلنشین در آموزشگاه می تواند آرامش و راحتی بیشتری را برای زبان آموز فراهم بیاورد.

محیط تنش آفرین و پر استرس و پر هیاهو در بیشتر آموزشگاه ها از صدای زنگ گرفته تا رفت و آمدهای زیاد و هجمه گفت و گوهای بلند، مانع فراهم شدن این آرامش و راحتی برای زبان آموزان می شود و روی یادگیری تاثیر سوء خواهد گذاشت.

طراحی زیبای دکوراسیون محیط های آموزشی کمک می کند تا زبان آموزان در فضایی بسیار گرم، آرام بخش و جذاب به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند و از استرس و نگرانی های آزمون به دور باشند و پیشرفت بیشتری را در مسیر آمادگی آزمون داشته باشند.

۴- سیستم ارزشیابی در آموزشگاه آیلتس

آموزشگاه های معتبر زبان انگلیسی برای برگزاری آزمون های مختلف جهت ارزیابی سطح زبان آموزان در هر ترم، فضای آزمون را طوری فراهم می کنند که زبان آموزان بدون استرس و با آرامش کامل در جلسه آزمون حاضر شوند. علی الخصوص آموزشگاه هایی که اقدام به برگزاری کلاس های زبان انگلیسی در سطح پیشرفته را دارند، باید شرایط برگزاری آزمون های آموزشی را کاملا شبیه سازی نمایند تا زبان آموزان آمادگی کافی را برای روز آزمون آیلتس کسب کنند.

کلاس آیلتس در تهران

سیستم ارزیابی برخی از آموزشگاه ها به این صورت است که امتحان های میان دوره باید با امکان مراجعه به جزوات آموزشی یا Open Book برگزار می کنند و با ارائه پروژه های مهیج و مورد علاقه هر فرد به او در قالب سخنرانی یا کنفرانس (Lecture) در طول ترم را جایگزینی برای امتحانات پایان ترم در نظر می گیرند و یا با کم کردن تاثیر نمره کتبی پایان ترم کمک می کنند تا زبان آموزان نگرانی کمتری را برای آزمون پایانی داشته باشند و در طول ترم فعالیت و تلاش بیشتری داشته باشند.

۵- مشتری مداری آموزشگاه زبان انگلیسی

فاکتور دیگری که در انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس باید در نظر داشته باشید، نوع برخورد پرسنل و اساتید آموزشگاه با شما و میزان توجه و اهمیتی است که مدیران و مشاوران موسسه زبان برای اهداف شما قائلند. آموزشگاه خوب آموزشگاهی است که هدف کاری خود را برطرف کردن مشکلات و سوالاتی است که ممکن است زبان آموزان در طول مسیر آموزشی با آنها مواجه شوند.

 

امروزه با وجود افزایش تعداد آموزشگاه های زبان انگلیسی و بالا رفتن سطح کیفی و تلاش مدیران آموزشگاه ها برای فراهم آوردن زمینه رضایت زبان آموزان انتخاب آموزشگاه زبان که امکانات و شرایط خوبی برای آموزش داشت باشد کار چندان ساده ای نیست اما به هر حال هر کدام این آموزشگاه ها نیز نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند و در جهت پیشرفت خود تلاش می کنند. با این حال اولویت بندی فاکتورهایی که روی موفقیت در آزمون موثرند و هدفی که از اخذ مدرک آیلتس برای کار و تحصیل و یا مهاجرت در سر دارید به شما کمک می کند تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

ما نیر در آموزشگاه زبان انگلیسی بهکلام با بهره گیری از علم و تجربه اساتید مجرب زبان انگلیسی که سالها سابقه برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی در مقاطع پیشرفته را داریم تا هر آنچه را که از آموزشگاه خوب زبان انگلیسی انتظار دارید را فراهم کنیم و رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. جهت رزرو زمان تعیین سطح رایگان م توانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

کلاس خصوصی پی تی ای

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *