تدریس خصوصی آیلتس در منزلتدریس خصوصی آیلتس در منزل

تدریس خصوصی آیلتس در منزل

از آنجایی که آزمون آیلتس معتبرترین آزمون بین المللی برای سنجش مهارت های زبان انگلیسی افراد در سراسر دنیا محسوب می شود و کسب نمره بالای ۷ در این آزمون از الزامات پذیرش در بهترین دانشگاه ها و از شرایط مهاجرت به برخی کشورها مانند کانادا به شمار می آید، نیاز است که برای گرفتن نمره بالا در این آزمون و رسیدن به هدفی که تعیین کرده اید، برنامه ریزی مشخصی داشته باشید. با وجود کلاس هایی که در آموزشگاه ها برگزار می شود و یا استفاده از منابع آیلتس بدون استاد برای آیلتس خودخوان، عده ای از زبان آموزان برای کسب آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون آیلتس گرفتن استاد خصوصی و تدریس خصوصی آیلتس در منزل را انتخاب می کنند.

 

کلاس خصوصی آیلتس در منزل

هر آموزشگاهی برای برگزاری کلاس های تدریس خصوصی آیلتس برنامه ریزی خاصی را در نظر می گیرد. کلاس های آموزشی در موسسه بهکلام در آموزشگاه و در منزلبه صورت حضوری و به صورت آنلاین برگزار می شود. به این صورت که بسته به شرایطی که دارید می توانید هر کدام از این سه حالت را برای برگزاری کلاسهای آمادگی آزمون آیلتس انتخاب کنبد.

کلاس های آموزشی به این صورت برگزار می شود که پس از تعیین سطح رایگان توسط اساتید آیلتس، بسته به دانش زبان انگلیسی شما، هدفی که از شرکت در آزمون آیلتس دارید و زمانی که تا روز آزمون آیلتس باقی مانده است، برنامه درسی مختص شما را آماده می کنند. به این صورت که در هر جلسه ضمن یادگیری مطالب جدید بر طبق جدیدترین منابع و سوالات آزمون آیلتس، زمان کافی برای مرور مطالب و رفع اشکال شما در نظر گرفته می شود. تمامی این موارد با توجه به میزان دانش شما در هر ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی (Listening, Reading, Speaking, Writing) انجام می گیرد تا با تقویت نقاط ضعفی که دارید به نمره بالاتر و هدفی که تعیین کرده اید نزدیکتر شوید.

کلاس خصوصی آیلتس در تهران

مزایای برگزاری کلاس خصوصی آیلتس در خانه

  • تعداد زبان آموزان در این کلاس ها یک یا دو نفر است و همین باعث می شود تا استاد زبان انگلیسی زمان کافی برای آموزش و رفع اشکالات در اختیار داشته باشد.
  • بودجه بندی کلاس های خصوصی آیلتس بر طبق هدف زمان و سطح شما به صورت اختصاصی صورت می گیرد.
  • تعیین و هماهنگی زمان و محل برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس در بهکلام به دلخواه شما انجام می شود
  • میزان پیشرفت شما در هر جلسه توسط استاد ارزیابی می شود و فرصت کافی برای مرور مطالب و رفع اشکالات تان در اختیار دارد.
  • انتخاب استاد خصوصی توسط خود شما خواهد بود و در صورت نارضایتی شما امکان تغییر استاد برایتان فراهم است.

 

تدریس خصوصی آیلتس در منزل مناسب چه افرادی است؟

  1. افرادی که زمان کافی برای شرکت در کلاس های گروهی آموزشگاه ها را ندارند.
  2. افرادی که به علت داشتن فرزند کوچک و شرایط مشابه امکان رفت و آمد به آموزشگاه را ندارند.
  3. افرادی که ترجیح می دهند تا در خانه و در شرایط راحت تری آموزش ببنند.
  4. افرادی که قصد کسب آمادگی شرکت در آزمون آیلتس در کوتاه مدت را دارند و امکان هماهنگ شدن با کلاس های آموزشگاه برایشان فراهم نیست.
  5. افرادی که از سطح بالایی در زبان انگلیسی برخوردارند و کلاس های گروهی برایشان کسالت آور است و ترجیح می دهند یادگیری با سرعت بالاتری پیش برود.

جهت تعیین سطح رایگان و ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس در موسسه بهکلام می توانید از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *