زبان انگلیسی برای شرکت ها

دوره های عمومی و شرکت ها

دوره های عمومی آموزش زبان انگلیسی برای شرکت ها و سازمان ها در موسسه آموزش زبان انگلیسی بهکلام از جمله دوره هایی هستند که برای آموزش کارکنان موسسات و ادارات دولتی و خصوصی در نظر گرفته شده اند تا با شرکت در دوره های جامع آموزش زبان انگلیسی به تقویت مهارت‌های مختلف زبانی به ویژه مهارت گفتاری (Speaking) بپردازند، به طوری که با برنامه ریزی مدون و به کارگیری منابع به روز و استراتژی های نوین آموزشی پس از پیان دوره بتوانند به سطح مطلوب مورد تقاضای واحد آموزش سازمان برسند.

 

هدف اصلی دوره

گفتنی است که در دوره های آموزشی که بهکلام برای افرادی که در سازمان ها و نهاد های مختلف مشغول به کار هستند، علاوه بر تمرکز بر مهارت های اصلی زبان انگلیسی در دوره های عمومی، در صورت نیاز سازمان‌ها و درخواست ایشان به حوزه آموزش با اهداف خاص و در زمینه های تخصصی نیز آموزش داده می شود. به این ترتیب مدیران، پرسنل و کارمندان تحت آموزش مانور زبانی بهتری در حوزه تخصصی خود خواهند داشت.

دوره‌های تخصصی که بنا به صلاحدید کارفرماها به کارکنان آموزش داده خواهد شد دسته بندی های زیر را شامل می شوند:

  • انگلیسی برای مدیران ارشد  (English for Top Managers)
  • انگلیسی برای ارتباط با مشتریان (English for Customer Care )
  • انگلیسی برای واحدهای منابع انسانی (English for Human Resources )
  • انگلیسی برای بازاریابی و تبلیغات (خرید ، فروش بازاریابی و تبلیغات)  (English for Marketing)
  • انگلیسی برای خدمه پرواز ( مهمانداران ) (English for Cabin Crew)
  • انگلیسی برای صنعت نفت و گاز (English for Oil ,Gas and petroleum )
  • انگلیسی برای خلبانان و صنایع هوایی (English for Aviation)
  • انگلیسی برای سخنرانی و کنفرانس (English for Presentation)
  • انگلیسی برای ارتباطات کاری (English for Socializing)
  • انگلیسی برای جلسات کاری (English for Meeting)
  • انگلیسی برای مکالمات تلفنی (English for Telephoning)
  •  انگلیسی برای مکاتبات اینترنتی (ایمیل) (English for Emailing)

 

مشاوره و تعیین سطح رایگان

یکی از ویژگی های استفاده از خدمات آموزشی موسسه زبان انگلیسی بهکلام بهره مندی از فرصت مشاوره و تعیین سطح رایگان این مجموعه است. مدیران و کارفرمایان محترم می توانند از طریق تماس با شعبات بهکلام و یا مراجعه به آنها از مشاوره اساتید زبان انگلیسی ما بهره مند شوند و با توجه به اهدافی که برای پیشرفت مهارت های مربوط به زبان انگلیسی کارکنان خود به صورت عمومی و تخصصی در نظر دارند برای دوره های آموزشی برنامه ریزی کنند.

همچنین با تعیین روز و ساعت برگزاری جلسات تعیین سطح، مدرسان زبان آموزشگاه بهکلام آماده ارزیابی سطح زبان انگلیسی کارکنان و پرسنل سازمان شما خواهند بود تا پس از مشخص شدن سطح معلومات آنان نسبت به منابع آموزشی و روزهای برگزاری کلاس ها تصمیم گیری شود.

 

جهت رزرو زمان مشاوره و تعیین سطح همین حالا تماس بگیرید:

کلاس خصوصی پی تی ای

 

زمان‌بندی و محل تشکیل کلاس ها

زمانبندی دوره های آموزشی زبان انگلیسی برای شرکت ها و سازمان ها با هماهنگی مدیر آن مجموعه صورت می گیرد. اغلب این کلاس ها در دفتر کار شرکت ها و موسسات و پس از پایان ساعات اداری برگزار می شود به گونه ای که اساتید ما در مجموعه شما جهت تدریس به پرسنل حاضر می شوند.

علاوه بر آموزش حضوری، امکان برگزاری کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی نیز در بهکلام فراهم است. برگزاری کلاس های آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس در کلاس های گروهی و یا با استفاده از نرم افزارهای چت تصویری امکان پذیر است. از جمله مزایای شرکت در کلاس های مجازی آموزش زبان انگلیسی امکان برقراری ارتباط از طریق خط اینترنت و وسیله ارتباطی مانند لپتاب و یا گوشی موبایل است. در این روش زبان آموزان میتوانند تنها از طریق گوشی موبایل خود در کلاس های تقویت زبان انگلیسی شرکت نمایند و از آموزش ها بهره مند شوند.

 

سیستم سنجش، ارزیابی و گزارش دهی

پس از پایان هر ترم آموزشی، آزمون جامع کتبی و شفاهی برگزار می شود گزارش دقیق و مفصل از میزان یادگیری بخش های مختلف زبانی به زبان آموزان و کارفرمایان ارائه می‌شود. میانگین و انحراف معیار کل زبان آموزان نیز در گزارش درج می شود تا زبان آموزان اطلاعات کامل و دقیقی از وضعیت خود و میزان پیشرفت خود در تقویت مهارت هایشان را دریافت کنند.  در پایان هر سطح آزمون جامعی از زبان آموزان به عمل می‌آید که امتحان کتبی و آزمون شفاهی را شامل می‌شود.

 دوره های آموزشی موسسه بهکلام

  • برگزاری کلاس ها در اسرع وقت
  • برنامه ریزی برای دوره های ویژه با توجه به نیاز شرکت ها
  • هزینه مناسب برای کلاس هی خصوصی و گروهی
  • همکاری با اساتید مجرب و با سابقه تدریس خصوصی زبان
  • برگزاری آزمون های دوره ای برای ارزیابی زبان آموزان
  • تشکیل کلاس ها در زمان و مکان مورد نظر شرکت ها

 

با شرکت در دوره های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی که برای سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی در نظر گرفته ایم می توانید مهارت کارکنان خود را بالا برده و در سفرهای کاری، مذاکرات و جلسات تجاری موفقیت بیشتری کسب نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *