دوره آیلتس | بهترین کلاس آیلتس | برنامه ریزی برای آیلتس

کلاس آیلتس کجا برم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش اومده که کلاس آیلتس کجا برم؟ نمره آیلتس تاثیر بسیاری زیادی در جذب و یا پذیرش شما در کشور یا شغل مورد نظرتان دارد، در این موضوع هیچ تردیدی را به خود راه ندهید. همان طور که می دانید برای قبولی در آزمون آیلتس نیاز به نمره ای بیش از ۵ و نیم را دارید، از طرف دیگر نیز آمادگی برای این آزمون به بیش از ۶ ماه زمان نیاز دارد.

با توجه به موارد گفته شده در می یابیم که انتخاب یک کلاس آیلتس خوب نیاز به دقت زیادی دارد. با یک سرچ ساده در اینترنت شما ممکن است با تعداد بسیار زیادی از موسسات آموزش زبان انگلیسی روبه رو شوید که هرکدام از آنها برای خود برنامه ها و اهدافی را دارند.

این موسسات ممکن است وقت شما را تلف کنند و یا با استفاده از اساتید جوان بی تجربه برنامه ضعیفی را پیش روی شما قرار داده و در نهایت سبب شوند شما بعد از صرف وقت و هزینه بسیار نمره نه چندان مناسبی را در آزمون خود کسب کنید.

بنابراین برای اینکه شما فرصت های تحصیلی و مهاجرتی خود را از دست ندهید باید در زمان انتخاب آموزشگاه و کلاس آیلتس خود نهایت دقت و پرس وجو را داشته باشید.

دوره آیلتس برای شهرستانی ها

در شهرستان کلاس آیلتس کجا برم؟

اگر در شهرستان زندگی می کنید و به کلاس های آیلتس دسترسی ندارید نگران نباشید، شما با استفاده از یک دستگاه هوشمند مثل موبایل یا کامپیوتر و اینترنت می توانید در کلاس های آیلتس مورد نظر خود به صورت آنلاین شرکت کنید.

باید توجه داشت که کیفیت تدریس و یادگیری در برخی از کلاس های آنلاین در تهران از کیفیت بسیاری از کلاس های حضوری در شهرستان های دور افتاده بهتر است، بنابراین شما عزیزان باید توجه بسیاری به این موضوع داشته باشید تا زمان و هزینه خود را بیهوده صرف نکنید.

بیشتر بخوانید: آمادگی آیلتس بدون کلاس

معیارهای انتخاب یک کلاس آیلتس

اگر بخواهید برای شروع دوره آیلتس یک آموزشگاه و یا کلاسی را برای خود انتخاب نمایید می بایستی یک سری از معیارها را در انتخاب خود مدنظر قرار دهید:

  • کیفیت تدریس اساتید
  • استفاده از روش های نوین آموزشی
  • تجهیزات و محیط با کیفیت
  • سطح برگزاری آزمون ها
  • نحوه تدریس مهارت های نوشتن و خواندن
  • مقایسه هزینه ها نسبت به کیفیت تدریس
  • اعتبار و شناخت مردم از موسسه مورد نظر در شهر و شهرستان
  • داشتن مجوز های لازم و رسمی برای تدریس آیلتس
  • تنوع در دوره های آموزشی آیلتس
  • در دسترس بودن اساتید برای مشاوره و رفع اشکال
  • بازخورد مردم از کیفیت آموزشگاه در شبکه های اجتماعی و فضای وب

اشتباه رایج در انتخاب یک استاد آیلتس

اشتباه رایج در انتخاب کلاس آیلتس

یکی از نکاتی که همه زبان آموزان باید به آن توجه داشته باشند این است که استادی که شغل دومش آموزش زبان باشد، معمولا بهترین انتخاب برای یادگیری زبان انگلیسی نیست.

شما عزیزان این نکته را حتما باید مد نظر قرار دهید که اگر استادی شغل تدریس آیلتس را در کنار یک شغل دیگر دارد این موضوع سیگنالی را می دهد که احتمالا استاد مورد نظر تمام تلاش، تمرکز و وقت خود را صرف کار تدریس آیلتس نمی کند.

با این حال ممکن است که استاد خوبی باشد ولی شما فرصت ندارید که روی این گزینه زمان و هزینه خود را بگذارید و در واقع ریسک کنید، پس به این موضوع بسیار اهمیت بدهید.

سخن پایانی

در پایان می توان اینگونه بیان کرد که با توجه به اهمیت بالای دوره های آیلتس در ایران نباید این دوره ها را در هر مرکزی که ادعای برگزاری بهترین دوره ها را دارد سپری کرد. شما عزیزان می بایستی در کلاس هایی شرکت نمایید که پیشینه خوبی در زمینه آموزش آیلتس داشته باشد.

پیشینه خوب یعنی زبان آموزانی که در این دوره ها شرکت کرده اند از آن راضی باشند و نمرات کسب شده آنان می تواند رزومه قابل قبولی برای انتخاب یک کلاس آیلتس از سوی شما باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *