تدریس خصوصی ترکی استانبولی

تدریس خصوصی ترکی استانبولی

تدریس خصوصی ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی در ایران قدمت چندانی ندارد اما موسسه به کلام سابقه درخشانی در آموزش زبان ترکی استانبولی در ایران دارد. آموزش زبان ترکی استانبولی در موسسه به کلام می تواند با دلایل زیادی آغاز شود. مسافرت به کشور زیبای ترکیه، روابط تجاری و حتی تحصیل می تواند شما را مجاب کند که زبان ترکی استانبولی را بیاموزید. به هر دلیلی که نیاز به یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی دارید ، موسسه به کلام بهترین گزینه ممکن برای شماست. کلاس های ترکی استانبولی در ساعت ها و روزهای متفاوت برگزار می شوند و برای تمامی زبان آموزان با شرایط متفاوت گزینه دارد. موسسه به کلام کلاس زبان ترکی را در تهران برگزار می کند و برای کسانی که علاقه مند به شرکت در دوره های فشرده و ترمیک زبان ترکی استانبولی را دارند  کلاس زبان ترکی استانبولی به صورت فشرده را دارا می باشد. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ترکی استانبولی برای داوطلبینی مناسب است که قصد شرکت در آزمون TOMER را دارند و یا علاقه مند به یادگیری مکالمه زبان ترکی استانبولی می باشند. سیستم آموزشی سری کتاب های YENI HITIT(2012) می باشد که مورد تائید سفارت و منبع آزمون TOMER می باشد. این سری کتاب ویژه آموزش زبان ترکی استانبولی به غیر ترکی زبانان در دنیا می باشد و بی شک ترکیبی از هر چهار مهارت مکالمه، خواندن، نوشتن و شنیداری زبان ترکی را تشکیل می دهد. طبق چارچوب استاندارد بین المللی اروپا، این کتاب از سطح پایه تا پیشرفته زبان ترکی استانبولی را آموزش می دهد.

دوره آمادگی آزمون TOMER

دیپلم تومر دارای اعتبار دو ساله است و دانشگاه های سطح ترکیه این مدرک را قبول دارند.  مدرک TOMER در سطح عالی انجام پذیرفته و می تواند علاوه بر دانشگاه به عنوان مدرک در سطح فوق دیپلم زبان ترکی و همچنین مدرک اشتغال برای خدمت در تورها و مترجمی نیز به کار می رود. این مدرک نیز با دو رتبه مورد توجه است. رتبه اولی که با C1 مشخص می شود برای استفاده در دانشگاه ها بوده و دانشجویان علاقه مند به ورود به دانشگاه-های ترکیه بایستی چنین رتبه ای را اخذ نمایند که نمره بالاتر از ۸۵ می باشد و رتبه دوم با مشخصه C2 شناخته شده است که باز سطح عالی را نشان داده ولی این رتبه نشان دهنده نمره مابین ۶۰ تا ۶۵ از مجموع ۱۰۰ امتیاز است. این مدرک برای اشتغال در شرکتها، کارخانجات، ادارات دولتی ترکیه در صورت عقد قرارداد و دعوت به کار، برای گرفتن حق تابعیت و یا تحصیل در واحدهای غیر دانشگاهی به کار می رود. معتبرترین مرجع این آزمون از دانشگاه آنکارا است هزینه ی آن ۱۵۰ یورو می باشد. کتاب Hitit برای گذراندن آزمون TOMER استفاده می شود.

دوره آمادگی آزمون ALES

در ترکیه ALES معادل امتحان کنکور ایران اما نسبتا آسانتر از کنکور است، شرط ورود به مقاطع بالا ارشد و دکترا تلقی میشود. آزمون ALES و امتیاز آن جهت ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی و موارد مشابه از قبیل دوره های تخصصی و پذیرش مربی در دانشگاه ها و … در ترکیه مورد نیاز می باشد. نمره پایه برای قبولی در این آزمون ۳۵ از ۱۰۰ می باشد و تا سه سال اعتبار دارد. همه ساله دو بار در سال در ماه های اردیبهشت و آذر برای متقاضیان تحصیل در ترکیه برگزار می شود که مدت پاسخگویی ۱۸۰ دقیقه است.
مرتبط بخوانید: راهنمای کامل شرکت در آزمون ALES در ایران

دوره آمادگی آزمون YO ̈S

امور مربوط به انتخاب و جایگزینی دانشجویان در موسسات آموزش عالی ترکیه توسط سازمان OSYM در این کشور پیگیری می-شود و متقاضیان خارجی (غیر ترک) میبایست در آزمون YO ̈S که توسط این سازمان هرساله برگزار میگردد شرکت نمایند و پس از احراز رتبه قبولی توانایی ثبت نام و ادامه تحصیل در موسسات آموزش عالی ترکیه را خواهند داشت. این آزمون شامل سوالات ریاضی و تست هوش است و ۸۰ سوال دارد که ۴۵ سوال مربوط به تست هوش، سه سوال ریاضی و پنج سوال هندسه است. نمره کسب شده در این آزمون نقش مهمی در انتخاب رشته و پذیرش در دانشگاه ها را دارد. تا سال ۲۰۱۰ این آزمون به صورت سراسری توسط سازمان سنجش کشور ترکیه برگزار می شد اما در سال های بعد از ۲۰۱۲ هر دانشگاه به طور مستقل این آزمون را بررسی می کند. این آزمون آخرین بار خرداد سال ۱۳۹۴ ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *