اگر تصمیم گرفته اید که در آزمون آیلتس شرکت کنید، نیاز به انتخاب یک برنامه ی جامع، دقیق و موثر به همراه یک استاد حرفه ای آیلتس دارید. انجام دادن برنامه ی آماده سازی آیلتس (IELTS Preparation) به شیوه ی درست، صرفه جویی در زمان و هزینه شماست و گرفتن نمره ی دلخواه شما را ضمانت می کند.

از آنجایی که منابع آزمون آیلتس و برنامه های آماده سازی آیلتس بسیار متنوع و گسترده هستند، زبان آموزان غالبا زمان زیادی را صرف یافتن “بهترین منبع آیلتس“، “بهترین استاد آیلتس” و “بهترین برنامه آماده سازی” میکنند.

بعضا این جستجوی طولانی نتیجه ای را عاید زبان آموز نمیکند. از آنجایی که ما در موسسه‌ ی بهکلام، خود زمانی زبان آموز بوده ایم و مراحل یادگیری زبان انگلیسی را گذرانده ایم و سپس به عنوان مدرس سالها تجربه ی کار در زمینه های مختلف به ویژه تدریس خصوصی آیلتس و تافل را داریم کاملا به نیازهای زبان آموزان و مشکلاتی که در این راه با آنها مواجه هستند اشراف داریم.

برای پاسخگویی به این نیازها و رفع این سردرگمی ها دوره های متنوع تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل و … طراحی کرده ایم.

تدریس خصوصی آیلتس

در ادامه این مقاله به توضیح مختصری درباره آزمون آیلتس، مهارتهایی که در این آزمون مورد سنجش قرار می گیرند و مسیری که برای رسیدن به نمره مورد نظرمان باید طی کنید می پردازیم و سپس مزایا و ویژگی هایی که شما با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس از آنها بهره مند می شوید را بررسی می کنیم.

آیلتس چیست؟

آیلتس مخفف عبارت (International English Languege Testing System) می باشد. آزمون آیلتس برای افرادی در نظر گرفته شده است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند.

این آزمون مشترکاََ توسط دانشگاه کمبریج،کنسول بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می شود. در آزمون آیلتس کلیه مهارت های شما یعنی (writinng,reading,speaking,listening) مورد ارزیابی قرار می گیرد.

آزمون آیلتس به دو صورت انجام میشود :

آیلتس آکادمیک (Academic) :کسانی که قصد دارند تحصیلات خود را در دانشگاه های انگلیسی زبان تکمیل کنند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

آیلتس جنرال (General) : کسانی که قصد دارند برای اقامت،کار،اخذ دیپلم به کشورهای انگلیسی زبان را دارند می توانند در آزمون آیلتس جنرال شرکت کنند.

تفاوت آیلتس آکادمیک و جنرال

برای آگاهی بیشتر می توانید به مقاله نحوه برگزاری آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال مراجعه نمایید.

چگونه به نمره دلخواه از آزمون آیلتس دست پیدا کنیم؟

برای گرفتن نمره ی دلخواهتان باید در ۳ ناحیه خود را تقویت کنید :
۱. سطح زبان انگلیسی عمومی ( General level of English)
۲. مهارت های آزمون ( Test skills)
۳. دانستن این که آزمون چگونه تصحیح می شود.

سطح زبان انگلیسی عمومی
آیلتس (IELTS ) اساسا یک آزمون زبان انگلیسی است و هرچه سطح زبان عمومی شما بالاتر باشد نمره ی آیلتس شما بالاتر خواهد بود. بنابراین، اگر سطح زبان انگلیسی عمومی شما پایین باشد صرفا مطالعه و یادگیری مهارت های آیلتس (IELTS skills) و انجام دادن آزمون های آزمایشی کافی نخواهد بود.
احتمالا این زمانبرترین قسمت برنامه ی آماده سازی آیلتس می باشد. اغلب آموزشگاه های زبان برای ارتقای ۰.۵ تا ۱ نمره ای آیلتس حدود ۶ ماه پیشنهاد می دهند.

مهارت های آزمون آیلتس

برای شرکت در آزمون آیلتس چه مهارت هایی را باید تقویت کنیم؟

آزمون آیلتس از ۴ قسمت تشکیل شده است: خواندن (Reading)، شنیداری (Listening)، گفتاری (Speaking) و نوشتاری (Writing). هر کدام دارای پرسش های متنوع می باشد و هر پرسش نیازمند به دست آوردن یک مهارت خاص می باشد.
برای مثال، متقاضیان آیلتس آکادمیک ممکن است یکی از ۷ نوع سوال را در رایتینگ تسک ۱ ببینند. پاسخگویی درست به هر کدام از این سوالات مستلزم کسب مهارت متفاوتی است.
در ریدینگ و لیسنینگ بیش از ۱۰ نوع سوال وجود دارد که برای پاسخگویی به آنها باید مهارت ها و استراتژی های مختلفی را به دست آورد‌.
بخش اعظم برنامه آماده سازی آیلتس شما باید به یادگیری این مهارت ها اختصاص یابد. ترکیب این مهارت ها و سطح زبان عمومی بالا به کسب نمره بالا منجر میشود.

بیشتر بخوانید: بررسی مهمترین منابع لیسنینگ آیلتس از دید اساتید

سریع ترین و موثرترین راه برای ارتقای نمره آیلتس شما این است که دقیقا بدانید ممتحنین چه میخواهند تا همان را به آنها ارائه دهید. عمده فعالیت ما در موسسه زبان به کلام حول این موضوع میچرخد. هرچند صرفا با یادگیری این نکات نمی توانید نمره بالا کسب کنید. ترکیب این نکات و ارتقای سطح زبان انگلیسی عمومی و مهارت های چهار گانه به کسب نمره بالا می انجامد.

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس چه مزایایی دارد؟

طبیعتا شرکت در کلاس های تدریس خصوصی نسبت به کلاس های گروهی که در آموزشگاه ها برگزار می شوند مزایایی زیادی را شامل می شود.

مزایای کلاس خصوصی آیلتس

در این کلاس ها مدرس آیلتس باید به صورت اختصاصی به آموزش و تمرین و تکرار مهارت های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس به شما بپردازد و تمام زمان کلاس را صرف تقویت دانش زبان انگلیسی شما زبان آموزان کند. از جمله مزایایی با شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس از آنها بهره مند می شوید عبارتند از:

  • بودجه بندی دروس مطابق با سطح شما برنامه ریزی می شود.
  • تعداد شاگردان در کلاس خصوصی آیلتس کم و یا یک نفر است.
  • میزان موفقیت شما در هر جلسه ارزیابی می شود و استاد آیلتس فرصت کافی برای رفع اشکالات شما در اختیار دارد.
  • مکان و زمان کلاس را شما مشخص می کنید.
  • مدرس را طبق نظر و سلیقه خودتان انتخاب می کنید و در صورت نارضایتی می توانید مدرس را تغییر دهید.

کلاس خصوصی آیلتس

کلاس های تدریس خصوصی در به کلام چگونه برگزار می شوند؟

از ویژگی های کلاس های تدریس خصوصی آیلتس می توان به این مورد اشاره کرد که شما به صورت فشرده و در مدت کوتاهتری نسبت به کلاس های گروهی رایج می توانیدآموزش های لازم را دریافت کنید و برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شوید. این دوره های فشرده در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته برگزار می شوند.

از آن جایی که ممکن است شما زبان آموزان به هر دلیلی امکان حضور در کلاس های حضوری مجموعه ما را نداشته باشید و ترجیح دهید کلاس های خصوصی زبان در منزلتان برگزار شود، اما مشتاق و علاقه مند به یادگیری زبان توسط اساتید ما در موسسه بهکلام هستید، ما دوره های تدریس خصوصی آیلتس در منزل را به دو صورت حضوری یا تدریس خصوصی آنلاین و یا در منزل شما برگزار میکنیم.

کلاس خصوصی آیلتس با توجه به هدف شما در زمینه آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال برگزار می شود و هر ۴ مهارت زبانی (Listening, Reading, Speaking, Writing) به موازات هم به شما عزیزان آموزش داده می شود.

تدریس خصوصی IELTS حضوری یا آنلاین؟

کلاس خصوصی  آیلتس IELTS ویژگی که دارد کاملا بر اساس امکانات و رفاه شما برگزار می شود. بنابراین شما تعیین خواهید کرد که بصورت آنلاین (اسکایپ،DOU، واتس اپ و…) و یا بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

اما در خصوص کلاس های خصوصی که با توجه به شرایط در حال برگزاری ایست این اطمینان را به شما میدهیم که کلاس آنلاین آیلتس با همان کیفیت جلسات خصوصی برگزار می شود و اگر با نحوه کار با ابزار های آنلاین را ندارید کاملا به شما آموزش داده می شود و قبل از جلسه اول تست خواهد شد.

آمورش آنلاین زبان

اساتید ما در موسسه بهکلام با برگزاری کلاس های تدریس خصوصی آیلتس شما را در مسیر یادگیری و تقویت زبان انگلیسی همراهی می کنند. همچنین با برگزاری آزمون های آزمایشی نکات مهم در رابطه با نحوه پاسخگویی به سوالات و مواردی که در روز آزمون باید رعایت کنید را به شما آموزش می دهند تا بتوانید با آمادگی کامل و بدون استرس و نگرانی در این آزمون شرکت کنید و به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و برنامه ریزی مناسب برای رسیدن به نمره مورد نظرتان با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۲۲۹۰۲۱۳۳ – ۰۲۱۲۶۴۲۱۳۸۰