آزمون ماک آیلتس

آزمون ماک آیلتس (بهترین آزمون آزمایشی آیلتس)

هر ساله عده بسیار زیادی از افردی که برای کار و تحصیل و یا مهاجرت نسبت به شرکت در آزمون آیلتس به عنوان یک آزمون بین المللی که مدرک آن در کشورها و دانشگاه های معتبر شناخته شده است اقدام می کنند. اگر که شما نیز قصد شرکت در این آزمون را دارید، باید بدانید که برای کسب آمادگی لازم برای آزمون IELTS به مطالعه فراوان، شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس زیر نظر اساتید مجرب، شرکت در آزمون های آزمایشی ماک آیلتس برای سنجش نقاط قوت و ضعف جهت تقویت ۴ مهارت اصلی نیاز دارید.

همانند آزمون های آزمایشی که برای آمادگی هر آزمون دیگری، برای آزمون آیلتس نیز آزمون هایی طراحی و برگزار می شود که در آنها تمامی استاندارد ها و قوانین آزمون آیلتس رعایت می شود و شما می توانید میزان مهارت ها و آمادگی خود را برای شرکت در آزمون آیلتس بسنجید و با نحوه برگزاری و نمره دهی و تصحیح پاسخ ها آشنا شوید. تجربه شرایط آزمون کمک می کند تا به درک صحیحی از آزمون IELTS برسید.

انواع آزمون ماک 

آزمون ماک نیز همانند آزمون آیلتس به دو صورت برگزار می شود:

  1. آزمون ماک آیلتس آکادمیک
  2. آزمون ماک آیلتس جنرال

برای ثبت نام در آزمون ماک آیلتس باید بسته به نوع نیازتان آزمون مورد نظرخود را انتخاب کنید. پیش تر در مقاله ای جداگانه به آزمون آیلتس و انواع آزمون آن پرداخته ایم و جزئیات هر دو نوع از این آزمون را برایتان توضیح داده ایم.

برای اینکه بیشتر با این نوع آزمون ها و نمره بندی آنها آشنا شوید، مقاله تدریس خصوصی آیلتس را بخوانید.

چه کسانی باید در آزمون آزمایشی آیلتس شرکت کنند؟

افرادی می توانند در این آزمون شرکت کنند که نسبت به نکات پاسخ دهی به تسک‌های آزمون از تسلط کافی برخوردار باشند. بنابراین زمانی می توانید این تست را بدهید که با نکات مربوط به آزمون آیلتس آشنا باشید و روش‌های مدیریت زمان را هم بدانید. توجه داشته باشید که این آزمون رایگان نیست و باید بابت برگزاری و تصحیح آن هزینه پرداخت کنید پس سعی کنید که با آمادگی کافی در جلسه حاضر شوید و میزان مهارت های خود را بسنجید.

آمادگی آزمون آیلتس

آزمون آزمایشی آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟

همه سؤالات آزمون آزمایشی ماک Unseen هستند به این معنا که سوالات از هیچ منبع یا کتاب آموزشی کپی برداری نشده اند و شما قطعاً با سؤالاتی دیده نشده روبرو خواهید شد!

طراحی سوالات آزمونهای آزمایشی IELTS از لحاظ سطح سختی یا سهولت سؤالات، سطح تمایز پذیری سؤالات، توزیع منطقی پاسخها و Construct Validation کاملا استاندارد است تا شما بتوانید ارزیابی صحیح دقیقی نسبت به عملکرد خود در آزمون آیلتس داشته باشید.

هر Writing در ماک آیلتس توسط حداقل دو ممتحن عضو پنل تصحیح می‌شود که این امر موجب بالارفتن reliability نمرات خواهد بود.

پس از ماک آیلتس جلساتی تحت عنوان Pro-Mock Masterclass با حضور اساتید آیلتس برای کلیه‌ی شرکت ‌کنندگان در این آزمون آزمایشی برگزار می‌شوند تا راهکارهایی جهت عملکرد بهتر شما داوطلبان در آزمون اصلی آیلتس شود.

آزمون آزمایشی آیلتس

شما می توانید با توجه به زمان شرکت در آزمون اصلی، نسبت به ثبت نام در یک یا چند آزمون ماک آیلتس اقدام کنند و در فواصل زمانی تعیین شده در آزمون شرکت کرده و میزان پیشرفت خودتان را مورد ارزیابی و آنالیز قرار دهید. به‌ عنوان مثال اگر شما قصد دارید در شهریور ماه در آزمون آیلتس شرکت کنید، از فروردین ماه می‌‎توانید آزمون‌های آزمایشی مورد نظرتان انتخاب کرده و ثبت نام نمایید.

با شرکت در آزمون ماک آیلتس از چه مزایایی بهره مند می شویم؟

۱- این آزمون در اکثر آموزشگاه های مطرح زبان انگلیسی در فواصل زمانی بسیار کوتاه برگزار می شود و می توانید با پرداخت هزینه کمتر میزان مهارت هایتان را بسنجید.

۲- بهترین روش برای آزمودن میزان معلومات و آمادگی شما داوطلبان آزمون آیلتس به شمار می آید.

۳- اعتماد به نفستان را بالا می برد و باعث می شود تا نقاط ضعف خود را بشناسید و آنها را اصلاح کنید.

۴- باعث ایجاد انگیزه در زبان آموزان و مدرسین می شود تا برای رسیدن به نتیجه بهتر، بیشتر تلاش کنید.

کلاس آمادگی آزمون آیلتس

۵- آزمون ماک آیلتس سنجش بی طرفانه صورت می گیرد و یک شاخص استاندارد بعنوان وجه تمایز بین زبان آموزان در نظر گرفته می شود.

۶- نتایج به همراه کارنامه تحلیلی در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد.

جهت تعیین سطح رایگان و ثبت نام در کلاس های موسسه بهکلام می توانید با ما در تماس باشید.

کلاس خصوصی پی تی ای

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *