آهنگ برای یادگیری زبان

بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی از موثرترین روش هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی توسط اساتید برتر زبان انگلیسی و زبان آموزانی که تجربه تحصیل در رشته زبان انگلیسی و شرکت در دوره های آموزشی را دارند توصیه می شود، استفاده از آهنگ های انگلیسی برای تقویت ۴ مهارت اصلی و بخصوص مهارتهای شنیداری و گفتاری است. از آنجایی که علاقه مندی در یادگیری نقش بسیار مهمی دارد، یادگیری زبان به کمک آهنگ های موردعلاقه از بهترین خواننده های مطرح زبان انگلیسی می تواند شما را در راه پیشرفت هر چه بهتر در این زمینه کمک کند.

به همین جهت قصد داریم تا در این مقاله به معرفی بهترین و معروف ترین آهنگ های زبان انگلیسی که توسط خواننده های بریتانیایی خوانده شده اند بپردازیم تا علاوه بر تقویت زبان انگلیسی و لذت بردن از زیباترین آهنگ های انگلیسی با آثار فاخر خوانندگانی که طرفداران بسیاری در سطح دنیا دارند آشنا شوید.

 

آهنگ Alan Walker به نام Faded

آهنگ زیبای Faded توسط Alan Walker ساخته شده ، اما خواننده آن شخصی به نام Iselin Solheim است که یک خواننده زن اهل نروژ است که چندان مشهور نیست و تمام شهرتش را مدیون همین آهنگ است.

آلن واکر تهیه‌کننده و دی‌جی اهل نروژ است. اگرچه او ترانه‌های مشهوری نظیر: تنها، برایم آواز بخوان تا بخوابم و خسته داشته‌ است، اما بزرگ‌ترین موفقیت او در سال ۲۰۱۵ و با ساختن ترانه محو به دست آمد. این ترانه بیش از ۲٬۲ میلیارد بازدید و ۱۵ میلیون لایک داشته‌ است، همچنین این ترانه در چارت‌های ده کشور در رتبه اول قرار گرفت و در چند کشور گواهی‌نامه فروش موسیقی ضبط‌شده را دریافت کرده‌است.

Alan Walker - Faded

 

آهنگ Dangerous از David Guetta

آهنگ Dangerous ریتم بسیار شادی دارد و کلمات و عبارت‌های جدید مختلفی را بیان می‌کند که برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط بسیار مناسب هستند. یکی دیگر از خوبی‌های این آهنگ شاد این است که زبان‌آموزان را با تلفظ صحیح کلمه Dangerous آشنا می‌کند. اکثر زبان‌آموزان ایرانی با تلفظ این کلمه مشکل دارند ولی قول می‌دهیم بعد از گوش کردن این آهنگ، دیگر هیچ‌گاه تلفظ درست آن را فراموش نخواهید کرد.

david_guetta

 

آهنگ عاشقانه Europe’s Skies با صدای Alexander Rybak

آقای Alexander Rybak از خواننده‌هایی است که علاوه برای صدای خوب خود، توانایی زیادی در ویولن و پیانو دارد و ترانه‌های عاشقانه شاد زیادی خوانده است. الکساندر برای اولین بار با آهنگ «داستان پریان» معروف شد. آهنگ Europe’s Skies ریتم بسیار آرامش‌بخشی دارد که با نواختن ویولن آغاز می‌شود. کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن این شعر به کار رفته‌اند برای افرادی که به دنبال آهنگ انگلیسی برای سطح مبتدی و متوسط  هستند بسیار مناسب است.

-Alexander-Rybak

آهنگ Hello از خانم Adele

در سال ۲۰۱۵ ادل با انتشار آلبوم خود یک تک آهنگ راهی بازار کرد که تک آهنگش فردای همان روز یعنی ۲۳ اکتبر با نام سلام منتشر شد که توانست در ۲۴ ساعت اول ۲۷ میلیون بازدید در یوتیوب داشته باشد و حدودا با میانگین یک میلیون بار بازدید در ساعت توانست در ۸۸ روز بازدید یوتیوب خود را به یک میلیارد بار برساند. آهنگ سلام ادل در بسیاری از کشورهای جهان اول شد و توانست موفقیت بسیاری را برای عدل و همراه بیاورد.

adele

 

امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید با حفظ کردن و مرور این آهنگ ها سطح یادگیری زبان انگلیسی خود را فراتر ببرید و در مهارتهایی مانند لیسنینگ و اسپیکینگ زبان انگلیسی موفق تر ظاهر شوید. برای مطالعه بیشتر درباره سایر روش های یادگیری و تقویت زبان انگلیسی می توانید مقالات زیر را مطالعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *