هزینه آزمون آیلتس

هزینه آزمون آیلتس در سال ۲۰۲۱ چقدر است؟

سالهاست که مدرک آزمون آیلتس به عنوان معتبرترین آزمون زبان انگلیسی در بسیاری از کشورها و دانشگاه های سرتاسر جهان مورد تایید است. به همین علت عده هر ساله افراد زیادی نسبت به شرکت در آزمون آکادمیک و جنرال جهت برخورداری از مزایای آیلتس برای کار و تحصیل اقدام می کنند. مسئله مهمی که در این مورد هزینه آزمون آیلتس است که با توجه به بالارفتن نرخ ارز به طور چشمگیری رو به افزایش است.

سازمان سنجش آموزش کشور تنها مرجع رسمی صادرکننده مجوز برگزاری آزمون‌ آیلتس در ایران است. این سازمان هزینه شرکت در آیلتس را با توجه به نرخی که سازمان IDP استرالیا به دلار تعیین می کند، هزینه را به ریال تبدیل کرده و به عنوان هزینه علی الحساب تعیین می کند، چرا که با افزایش قیمت دلار تا روز آزمون، هزینه آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد و داوطلبان ملزم به پرداخت مابه التفاوت این هزینه خواهند بود. بخشی از این هزینهرا موسسات برگزار کننده به عنوان سود خود بر می‌دارند و قسمت عمده آن به موسسه IDP استرالیا تعلق می گیرد.

هزینه ثبت نام آزمون آیلتس در ایران

پیشنهاد اساتید آیلتس بهکلام به شما عزیزان این است که  پیش از اقدام به ثبت نام در آزمون آیلتس، برای آمادگی آزمون برنامه ریزی داشته باشید. استفاده از منابع آیلتس بدون استاد در صورتی که بخواهید بدون شرکت در کلاس برای آیلتس بخوانید، شرکت در آزمون آزمایشی ماک آیلتس به شما کمک می کنند تا با آمادگی کافی در جلسه آزمون حاضر شوید.

علاوه بر این اگر که به دنبال کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین و حضوری هستید، می توانید با موسسه بهکلام در تماس باشید و پس از جلسه تعیین سطح با توجه به زمانی که در اختیار دارید برای برگزاری کلاسهایتان برنامه اختصاصی خود را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *