کلاس آنلاین زبان انگلیسی

کلاس آنلاین زبان انگلیسی

یکی از روش های آموزشی که در سال های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی است. گسترش سطح دسترسی به وسایل الکترونیکی پر کاربرد نظیر موبایل، تبلت و لپتاپ امکان ایجاد ارتباط بین زبان آموزان را با اساتید زبان انگلیسی از طریق اپلیکیشن های شبکه های مجازی در موبایل و یا صفحات وب را بسیار آسان کرده است. هر ربان آموزی که قصد شرکت در کلاس های آنلاین را داشته باشد با استفاده از حداقل امکانات نظیر گوشی تلفن هوشمند، اینترنت (ترجیحا) پر سرعت، هندزفری و میکروفون می تواند در کلاس های مجازی زبان انگلیسی حضور پیدا کند.

 

کلاس گروهی آموزش مجازی زبان انگلیسی

کلاس های آموزش مجازی زبان انگلیسی در موسسه بهکلام به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی برگزار می شود. شما به عنوان زبان آموزانی که قصد شرکت در دوره های مجازی را دارید، می توانید انتخاب کنید که کلاس شما به چه صورتی برگزار شود. پیش از ثبت نام در این دوره ها در جلسه تعیین سطح به صورت حضوری و یا مجازی شرکت می کنید و سپس با توجه به سطح معلوماتی که دارید مشخص می شود که در چه ساعتی و در چه کلاسی باید حاضر شوید. زمان برگزاری کلاس های گروهی و نیمه گروهی با توجه به زمان مشترکی که همه زبان آموزان بر آن توافق داشته باشند تعیین می شود. در این کلاس ها از اساتید مجرب زبان انگلیسی که سالها تجربه آموزش زبان انگلیسی در سطوح پیشرفته نظیر کلاس های تدریس خصوصی آیلتس، تافل، PTE و مکالمه زبان را دارند بهره گرفته ایم تا آموزش جامع و با کیفیتی را تجربه کنید.

 

کلاس خصوصی آموزش مجازی زبان انگلیسی

در صورتی که تمایل به حضور در کلاس های گروهی نداشته باشید و یا امکان هماهنگی زمان شما با سایر افراد حاضر در آن کلاس وجود نداشته باشد، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین بهترین گزینه انتخابی شما خواهد بود. چرا که برنامه ریزی این کلاس ها با توجه به زمان های خالی در طول هفته انجام می گیرد. در کلاس خصوصی آنلاین و حتی حضوری شرایط بهتری برای رفع اشکال و شناسایی نقاط ضعف شما و تمرین برای برطرف کردن این نکات فراهم می شود چراکه تمام زمان کلاس تنها به یادگیری شما اختصاص پیدا می کند و استاد زمان کافی برای آنالیز میزان مهارت های شما را دارد.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی

مهمترین مزیت این کلاس ها فراهم آوردن شرایط مناسب یادگیری برای همه زبان آموزان از تمامی شهر ها و کشور های دیگر است. بسیارند کسانی که به علت دوری راه، مشغله های کاری و فرصت کوتاهی که تا زمان شرکت در آزمون های زبان انگلیسی در اختیار دارند شرکت در کلاس های آنلاین زبان را ترجیح می دهند. برای چنین افرادی که شرایط حضور فیزیکی در بهترین کلاس های آموزشی زبان و یادگیری زیر نظر بهترین اساتید را ندارند این گزینه می تواند انتخاب مطلوبی باشد. از دیگر مزایایی که با شرکت در دوره های آنلاین می توانید از آنها بهره مند شوید عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان
  • عدم اتلاف وقت در ترافیک
  • فراهم بودن شرایط استفاده از منابع چند رسانه ای
  • حذف خستگی ناشی از رفت و آمد
  • صرفه جویی در هزینه هایی های رفت و آمد به کلاس های آموزشی موسسات زبان
  • تعیین روز و ساعت دوره، هدف دوره توسط زبان آموز
  • برداشته شدن محدودیت های مکانی و زمانی
  • امکان شرکت در کلاس از داخل منزل
  • امکان حضور در کلاس ها به هنگام سفر و تعطیلات

 

در صورتی که تمایل به شرکت در دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی موسسه بهکلام را دارید با ما در تماس باشید.
کلاس خصوصی پی تی ای
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *