کلاس خصوصی مکالمه

کلاس خصوصی مکالمه زبان

امروزه یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی برای همه و خصوصا افرادی که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل در کشور های خارجی را دارند یک ضرورت به شمار می آید. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه یکی از روش های زود بازده برای تقویت مهارت مکالمه است. در صورتی که زمان کافی برای شرکت در کلاس های مکالمه گروهی در آموزشگاه های زبان انگلیسی را ندارید، کلاس خصوصی مکالمه می تواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد.

 

ویژگی های کلاس خصوصی مکالمه

۱- روز و ساعت برگزاری کلاس های خصوصی در موسسه بهکلام با توجه به زمان های خالی شما انتخاب می شود. می توانید با مدرس خود هماهنگی های لازم را انجام دهید و زمان برگزاری کلاس را تعیین کنید.

۲- انتخاب محل برگزاری کلاس مکالمه نیز با شماست. امکان برگزاری کلاس در محل موسسه بهکلام، منزل و یا محل کار شما وجود دارد. همچنین می توانید گزینه کلاس آنلاین زبان انگلیسی را انتخاب کنید و از طریق فضای مجازی در کلاس شرکت نمایید.

۳- با توجه به هدفی که در نظر دارید و مرتبط با حوزه و رشته ای که مدنظر شماست آموزش می بینید. برای مثال در صورتی که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل داشته باشید، برای انجام جلسات کاری نیاز دانستن اصول صحیح مکالمه را داشته باشید و یا بخواهید به تدریس زبان انگلیسی بپردازید، می توانید هدف خود را با استاد مکالمه در میان بگذارید تا کلاس را با محوریت هدفی که تعیین می کنید پیش ببرد.

۴- از مهمترین تفاوت های کلاس های خصوصی و کلاس هایی که به صورت گروهی برگزار می شوند تعداد زبان آموزان در این کلاس هاست. در کلاس های خصوصی که با یک و یا دو زبان آموز برگزار می شود استاد مکالمه، تمام زمان کلاس را به آموزش و رفع اشکلات یک الی دو زبان آموز می پردازد و طبیعتا نتیجه حاصل بسیار متفاوت تر از کلاس های عمومی با تعداد بالای زبان آموزان است.

۵- پس از انجام تعیین سطع و مشخص شدن سطح زبان انگلیسی شما، برای کلاس های مکالمه برنامه ریزی صورت می گیرد و آموزش ها با توجه به سطح شما آغاز می کند و به سطح پیشرفته می رسد.

۶- مکالمه محاوره ای و اصطلاحات رایج انگلیسی را آموزش می بینید و اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشید و نیاز داشته باشید که در آزمون های آکادمیک زبان انگلیسی از جمله آیلتس شرکت کنید مکالمات را به صورتی که برای آزمون اسپیکینگ نیاز داشته باشید.

 

مزایای شرکت در کلاس خصوصی مکالمه

  • بهره مندی از تعیین سطح رایگان و شرکت در جلسه اول به صورت رایگان
  • یادگیری طبق روش های نوین در آموزشی گرامر Grammar و حفظ لغات و اصطلاحات.
  • یادگری تکنیک ها و فنون امتحانات بین المللی زبان انگلیسی نظیر  آیلتس IELTS و تافل TOEFL و جی آر ای GRE
  • امکان تغییر زمان کلاس ها وانعطاف پذیری بالا در برگزاری کلاس ها
  • استفاده از کتاب، فیلم، موزیک و ویدئو کلیپ در کنار کتاب آموزشی اصلی

 

شرکت در کلاس خصوصی مکالمه مناسب چه کسانی است؟

  • افرادی که محدودیت زمانی دارند.
  • افرادی که تا هدف خود در زبان فاصله زیادی دارند.
  • افرادی که بازه زمانی کمی برای هدف خود دارند.
  • افرادی که روزهای مشخصی برای شرکت در کلاس ندارند.
  • افرادی که  کارهای شیفتی دارند.
  • افرادی که سطح بسیار پایینی در زبان دارند.

 

ما موسسه زبان انگلیسی بهکلام با برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای همه افراد در سطح مختلف زبان انگلیسی اعم از مبتدی، متوسط و پیشرفته فرصت خوبی را فراهم کرده ایم تا شما عزیزان با توجه به شرایطی که دارید بتوانید زمانی را برای یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید و به اهدافی برای آینده خود تعیین کرده اید نزدیکتر شود.

جهت دریافت مشاوره، تعیین سطح رایگان و ثبت نام در کلاس ها از طریق شماره ۰۲۱۲۶۴۲۱۳۸۰ با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *