بالا بردن سرعت ریدینگ

موثرترین روش های مطالعه زبان

موثرترین روش های مطالعه زبان انگلیسی

خواندن یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. ولی بهتر از آن، استفاده از کتاب‌های گویای زبان انگلیسی است. زیرا همزمان هم می‌توانید بخوانید و هم بشنوید. این یعنی تقویت دو مهارت بنیادین زبان انگلیسی به‌طور همزمان (Listening , Reading)  این روش بهترین راه ممکن برای آموزش زبان انگلیسی است.

فلش کارت ها نیز روش خوبی برای یادگیری لغات محسوب می شوند.روی یک طرف فلش کارت کلمه جدید و در پشت آن معنی کلمه به همراه تصویر آن لغت است. با این روش شما همزمان هم معنی لغت جدید را متوجه می شوید و هم تصویر در ذهن شما می نشیند ُ به این صورت که در ذهن شما تصویر سازی انجام می شود . تصویر سازی یکی از روشهای موثر در یادگیری زبان انگلیسی است.

گوش دادن به موسیقی و خواندن همزمان متن شعر یک روش موثر و لذت بخش در یادگیری زبان انگلیسی است. شما با این روش می توانید با اصطلاحات و گرامر زبان انگلیسی بیشتر آشنا شوید.

دیدن فیلم های آموزشی کوتاه ،ویدیو ها و گوش دادن به پادکست ها برای آشنایی با نحوه ی تلفظ و کاربرد مناسب کلمات در جمله بندی و همچنین اخبار.  با توجه به نوع کسب و کار، رشته تحصیلی و علاقه مندی خود می توانید اخبار روز را در زمینه های مختلف پیگیری نمایید.

تمرین خودآگاه قواعد گرامری، اگر تأثیر منفی نداشته باشد، تأثیر مثبتی بر مکالمه زبان انگلیسی شما ندارد. بدون‌شک شما هم‌اکنون قواعد گرامری بسیاری بلدید ولی هنوز در یک گفتگوی ساده نمی‌توانید به‌درستی حتی زمان حال ساده را به کار ببرید. روش آموزشی ما طوری است که دستورات گرامری را حفظ نمی‌کنید. بلکه آن‌ها را ناخودآگاه یاد می‌گیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *