تدریس خصوصی آیلتس در تهران

تدریس خصوصی آیلتس در تهران

یکی از روش های آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس، انتخاب یک استاد خوب برای تدریس خصوصی است. کلاس های اساتید زبان انگلیسی برای آزمون های معتبری نظیر آیلتس و تافل معمولا به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود تا بتوانید با توجه به موقعیت کاری و تحصیلی و مشغله هایی که دارید، راحت تر برای زمان کلاس ها را برنامه ریزی کنید. موسسه زبان انگلیسی بهکلام به بهره گیری از اساتید مجرب آیلتس اقدام به برگزاری کلاس های تدریس خصوصی آیلتس در تهران به صورت حضوری و آنلاین می کند. در ادامه به چگونگی برگزاری این کلاس ها و مزایای آن نسبت به کلاسهای گروهی می پردازیم.

 

اهمیت شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس

این دسته از کلاس های آموزشی با هدف آمادگی داوطلبان آزمون آیلتس برگزار می شود و همانطور که می دانید این آزمون معتبرترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی محسوب می شود. به طبع آمادگی پیدا کردن برای حضور در چنین آزمونی که هزینه شرکت در آن نیز هر ساله رو به افزایش است نیازمند برنامه ریزی منسجم و یادگیری زیر نظر بهتری اساتید با سابقه سالها برگزاری کلاس آیلتسی است که داوطلبان زیادی را به نمره بالای ۷ رسانده اند و رزومه کاری موفقی دارند.

از آنجایی که بیشتر زبان آموزانی که به مدرک آیلتس برای کار و تحصیل نیاز دارند، معمولا این مدرک را برای تاریخ مشخصی می خواهند و به همین علت تاریخ و روز آزمون را مشخص کرده و مراحل ثبت نام در آزمون آیلتس را طی می کنند. همین محدودیت زمانی زبان آموزان را ملزم می کند تا در مدت کوتاهتر و به صورت فشرده آموزش های لازم را فرا بگیرند.

استاد خصوصی آیلتس

در چنین شرایطی اهمیت شرکت در کلاس های تدریس خصوصی بیشتر مشخص می شود. چرا که در آموزشگاه بهکلام پس از تعیین سطح و شناسایی نقاط ضعف و قوت شما در ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی یا توجه به مدت زمانی که تا روز آزمون دارید و هدفی که از شرکت در آزمون آیلتس جنرال، آکادمیک و یا لایف اسکیلز دارید برای خود تعیین کرده اید برای شما به صورت اختصاصی برنامه ریزی صورت می گیرد.

در صورتی که اگر با چنین شرایطی بخواهید در کلاس های گروهی آموزشگاه های زبان انگلیسی شرکت کنید. باید با توجه به میانگین سطح زبان انگلیسی سایر زبان آموزان، طبق ساعاتی که آموزشگاه تعیین می کند پیش بروید. زمانی که استاد در کلاس های خصوصی منحصرا برای آموزش و ارزیابی شما در نظر می گیرد بین تمامی زبان آموزان تقسیم بندی خواهد شد و احتمال گرفتن نتیجه دلخواهتان در بازه زمانی کوتاه پایین خواهد آمد.

کلاس آنلاین آیلتس

مزایای شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس بهکلام

  • بودجه بندی مطالبی که در هر جلسه تدریس می شود بر اساس سطح شما تعیین می شود
  • تعداد شاگردان در کلاس خصوصی آیلتس آنلاین و حضوری
  • استاد آیلتس فرصت کافی برای رفع اشکالات و ارزیابی شما دارد.
  • کلاس خصوصی آیلتس در منزل، محل کار و یا آموزشگاه بهکلام در زمانی که با استاد آیلتس هماهنگ می کنید برگزار خواهد شد.
  • مدرس را شما انتخاب می کنید و در صورت عدم رضایت می توانید نسبت به تغییر مدرس خود اقدام کنید.

کلاس خصوصی حضوری و آنلاین آیلتس

موسسه بهکلام بعنوان یکی از بهترین آموزشگاه هایی که به صورت تخصصی دوره های تدریس خصوصی آیلتس در تهران را برگزار می کند در تلاش هست که با برگزاری این دوره ها به صورت آنلاین و حضوری در خدمت شما عزیزان می باشد. در صورتی که در شهرهایی بغیر از تهران زندگی می کنید و به هر دلیلی دسترسی به استاد خوب زبان انگلیسی ندارید می توانید با ثبت نام در دوره های فشرده آیلتس که به صورت آنلاین برگزار می شوند برای کسب آمادگی لازم اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *