academic pte

منابع آزمون pte

در مقاله های گذشته درباره اینکه آزمون PTE یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی است و برای مهاجرت به کشورهایی همچون استرالیا و کانادا بعنوان مناسب ترین آزمون برای افراد داوطلب معرفی می شود صحبت کردیم. چنانچه که تصمیم به ثبت نام در این آزمون را دارید، باید بدانید که برای شرکت در آزمون PTE نیاز دارید که نحوه برگزاری آن، تعداد سوالات، نوع تصحیح و نمره دهی آزمون PTE ،کتاب ها و منابع معتبر آزمون PTE را بشناسید و با داشتن برنامه ریزی جامع و دقیق برای روز آزمون آماده شوید.

در سال ۲۰۲۰ تنها نوع آزمون PTE Academic برای مهاجرت استفاده می شود و انواع دیگر PTE همانند PTE جنرال را نمی توانید برای مهاجرت یا ادامه تحصیل استفاده کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین منابعی را که مورد تایید اساتیدی که سالها تجربه آموزش و برگزاری کلاس های تدریس خصوصی PTE را دارند و دارندگان مدرک PTE است را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بدون گمراه شدن در مسیر آزمون PTE از آن­ها استفاده کنید و به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. با ما همراه باشید.

معرفی کتاب های آزمون PTE

کتاب THE OFFICIAL GUIDE TO PTE ACADEMIC : اولین و تنها راهنمای رسمی آزمون PTE است که توسط طراحان این  آزمون (انتشارات PEARSON) تألیف شده است و تمام اطلاعات مورد نیاز متقاضیان شرکت در این آزمون را در برمی‌گیرد. از آنجایی که آزمون PTE نسبت به آیلتس و تافل آزمون جدیدتری به شمار می آید پیشنهاد می کنیم که قبل از هر کاری این کتاب را دانلود کنید و بخوانید تا با اصلی ترین و بهترین روش های آموزش PTE آشنا شوید.

کتاب THE OFFICIAL GUIDE TO PTE ACADEMIC

 

کتاب PTE Academic Score Guide: اساتید برتر PTE کتاب Score Guide را بهترین راهنمای این آزمون می دانند.این کتاب از بهترین منابع آموزش برای آزمون PTE به شمار می آید. مطالعه آن برای درک سیتم نمره دهی، نکات مهم برای آزمون PTE، انواع سوالات و هم چنین قوانین امتحان برایتان بسیار مفید است. پس حتما کتاب PTE Academic Score Guide را دانلود کنید و تمام قسمت های آن را بخوانید.

PTE-Score-Guide

 

کتاب PTE ADVANTAGE FOR ACADEMIC MODULE: از انتشارات WILEY دارای چهار بخش است که هریک، یکی از مهارت‌های آزمون پی تی ای آکادمیک (اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ) را به صورت قدم به قدم توضیح داده و نحوه پاسخ دادن به انواع مختلف سوالات را نیز بررسی کرده‌است. این کتاب شامل ۳ سری نمونه سوال است که با پاسخ و توضیحات لازم ارائه شده‌اند.

PTE-Advantage-for-Academic-Module

 

کتاب PTE ACADEMIC TESTBUILDER : نیز یکی دیگر از منابع آزمون PTE شمار می‌رود. در این کتاب چهار سری کامل از نمونه سوالات آزمون PTE آکادمیک ارائه شده‌است و سطح و نوع سوالات نیز بررسی شده‌است. برای هر قسمت از آزمون تمرینات، نکات و راهنمایی‌های لازم ذکر شده‌است. اشتباهات رایج، بررسی نمونه سوالات، پاسخ سوالات همراه با توضیحات کاربردی و دلایل درست یا اشتباه بودن پاسخ‌ها در این کتاب آورده شده است.

PTE-Academic-Testbuilder

 

کتاب PRACTICE TESTS PLUS: با پاسخ دادن به نمونه سؤالات این کتاب می‌توانید متوجه شوید که چقدر آماده شرکت در آزمون پی تی ای آکادمیک هستید. این کتاب شامل تمرین‌های مشابه آزمون، راهنمای کامل آزمون و استراتژی‌های مورد نیاز برای پاسخ دادن به سوالات هر بخش است.

ielts_practice_tests_plus

امیدواریم که این مقاله مورد توجه تان واقع شده باشد. جهت انجام تعیین سطح رایگان و شرکت در کلاس خصوصی PTE  می توانید با ما در تماس باشید. تلفن: ۰۲۱۲۶۴۲۱۳۸۰ – ۰۲۱۲۲۹۰۲۱۳۳ – ۰۲۱۲۶۴۲۲۲۸۷

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *