Cambridge 15 IELTS

دانلود کتاب کمبریج آیلتس ۱۵ (نسخه کامل کتاب آکادمیک و جنرال)

نسخه کامل کتاب Cambridge IELTS 15 منتشر شد و موسسه بهکلام همانند سالهای قبل جهت دانلود کتاب کمبریج آیلتس ۱۵ آن را به صورت pdf و فایل صوتی در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار می دهد.

تست ۱ از کتاب کمبریج آیلتس ۱۵

بخش تست ۱ که اخیرا توسط سایت کمبریج منتشر شده، همانند سال‌های گذشته و قبل از انتشار نسخه رسمی کتاب کمبریج ۱۵، در دسترس شما زبان آموزان محترم قرار گرفته است.
شما در اینجا میتوانید بخشی از این کتاب (تست ۱) را دانلود کنید. این بخش شامل تست ۱ لیسنینگ بصورت کامل و متن ۱ ریدینگ که شامل ۱۳ سوال است منتشر شده است.

کتاب کمبریج آیلتس ۱۵ یا همان Cambridge IELTS 15 به دنبال ۱۴ نسخه قبلی منتشر شده از این کتاب، در تاریخ June 2020 منتشر شد. این کتاب در دو جلد مجزا برای General و Academic منتشر شده و شامل ۴ تست استاندارد جدید، پاسخ ها و توضیحات اضافه، فایل صوتی چهار تست به همراه Tapescript آنها، نمونه های Writing و یک مثال Speaking به صورت ویدیویی است که برای کسانی که به صورت خودخوان مشغول به مطالعه آزمون آیلتس هستند، توسط اساتید آیلتس به عنوان یکی از منابع آیلتس بدون استاد پیشنهاد می شود.

انتشارات کمبریج مثل هر سال، این کتاب ها را به صورت پیش خرید در سایت خود منتشر نموده است و یک تست کامل Listening و یک متن کامل  Academic Reading را به عنوان سمپل این کتاب در سایت خود قرار داده است که می توانید آنها را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود PDF تست ۱ کمبریج آیلتس ۱۵

دانلود فایل صوتی تست ۱ کمبریج آیلتس ۱۵

دانلود نسخه کامل کتاب کمبریج آیلتس ۱۵

جهت دانلود فایل کامل pdf کتابهای جنرال و آکادمیک جنرال روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود PDF کتاب کمبریج آیلتس جنرال

دانلود PDF کتاب کمبریج آیلتس کمبریج

این دو کتاب جدیدترین کتاب های انتشارات کمبریج هستند که اساتید آیلتس در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس به به عنوان منابع معتبر آمادگی آزمون به زبان آموزان معرفی می کنند تا از منابع آموزشی استاندارد و به روز بهره مند گردند. جهت تعیین سطح و شرکت در کلاس های آمادگی آزمون با ما در تماس باشید.

کلاس خصوصی پی تی ای

2 پاسخ
  1. زهرا
    زهرا می گوید:

    سلام وقتتون بخیر لطفا منو قدم به قدم برای آمادگی آیلتس راهنمایی کنید و بگید که از کدوم کتابا شروع کنم از پایین ترین سطح بگین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *