آزمون ماک PTE پیرسون

شرکت در آزمون های آزمایشی همواره یکی از موثرترین روش ها برای کسب آمادگی کافی و شرکت در آزمون های مفید و سرنوشت ساز بشمار می آید. آزمون ماک PTE برای ارزیابی ۴ مهارت اصلی در زبان انگلیسی و ایجاد فرصت مناسب برای آشنایی شما داوطلبان با شرایط روز آزمون طراحی و برگزار می شود.

آزمون آزمایشی PTE

ماک PTE توسط موسسه پیرسون برای کلیه متقاضیان آزمون پی تی ای طراحی می شود و شما میتوانید با پرداخت هزینه کمتری نسبت به آزمون اصلی، حضور در آزمون را به صورت کاملا شبیه سازی شده تجربه کنید و پس از اعلام نتایج آن را تحلیل کنید و برای رفع نقاط ضعفتان برنامه ریزی دقیقی را تدارک ببینید تا در آزمون های بعدی بتوانید به نتیجه رضایت بخش تری دست پیدا کنید.

از آنجایی که سیستم سنجش پیرسون در آزمون آزمایشی بنا را بر شبیه سازی آزمون اصلی قرار داده است، تمام سشکن ها دقیقا همانند آزمون اصلی طراحی میشوند و در زمان بندی جهت پاسخ به سوالات کاملا مطابق با آزمون اصلی صورت میگیرد. ماک های PTE در ۴ ورژن A,B,C,D ارائه میگردند.

انواع ماک PTE و قیمت آنها

  • ماک تکی ورژن ۱ : آزمون ماک A ، آزمون شبیه سازی شده ورژن ۱
  • ماک تکی ورژن ۲ : آزمون ماک B آزمون شبیه سازی شده ورژن ۲
  • ماک تکی ورژن ۳ : آزمون ماک C آزمون شبیه سازی شده ورژن ۳

هزینه شرکت در هر یک از آزمون های تکی ماک PTE پیرسون ۳۶ دلار آمریکا است و باید توجه داشته باشید که در آزمونهای تکی نمونه سوالات به شما تحویل داده نمیشود. در صورتی که نمونه سوالات را بخواهید، باید در یکی از سه پکیج زیر شرکت کنید:

ماک Silver: این پکیج شبیه سازی ورژن ۱ و نمونه سوالات ورژن ۱ را شامل میشود. هزینه خرید پکیج سیلور معادل ۴۰ دلار امریکا است .
ماک Gold: این پکیج شامل ماک ورژن ۱ و ۲ (A+B) به همراه نمونه سوالات به شما ارائه میشود. ماک گلد از طرف موسسه پیرسون با ۲۲ دلار تخفیف و به قیمت ۶۰ دلار ارائه می گردد.
ماک Platinum: پکیج پلاتینیوم شامل ۴ ماک ورژن A,B,C,D به همراه ۴ دسته نمونه سوال می باشد. ماک پلاتینیوم با ۳۸ دلار تخفیف از طرف موسسه پیرسون و ۱۰ دلار تخفیف از طرف AZMOONPTE.COM به قیمت ۸۰ دلار ارائه می گردد.

آزمون آزمایشی پی تی ای

مزایای شرکت در آزمون ماک PTE

۱- آشنایی با الگوی آزمون و تکنیک های جدید. از آنجا که آزمون PTE یک آزمون کامپیوتری است، شرکت در آزمون ماک باعث میشود تا با شکل متفاوت و نحوه برگزاری آن آشنا شوید.

۲- با شرکت در این آزمون‌ها نحوه زمانبندی آزمون آشنا میشوید و میتوانید مدیریت زمان را برای روز آزمون PTE تمرین کنید.

۳- از آنجایی که این آزمون مطابق استانداردهای آزمون پی تی ای طراحی و برگزار میشود؛ نتیجه ای که در آن کسب میکنید، عملکرد شما را بر طبق آزمون اصلی نشان میدهد. میتوانید پس از آزمون مهارت‌ها یا ضعف هایتان را آنالیز کنید و آنها را بهبود ببخشد.

۴- با مشکلات و چالش‌های متداول در روز آزمون به خوبی آشنا میشوید. همین اتفاق باعث میشود تا آمادگی کافی برای رویارویی با چنین اتفاق هایی را کسب کنید و بتوانید به راحتی عوامل گوناگونی که بر نتیجه آزمون تاثیرگذار باشند را کنترل کنید.

کلاس خصوصی pte

نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون Mock PTE

شرکت در آزمون های ماک PTE هیچ گونه محدودیتی ندارد و هزینه آن در مقایسه با آزمون اصلی بسیار کمتر است. برای ثبت نام ماک PTE به سایت  https://ptepractice.com/ مراجعه کرده و یکی از بسته‌هایی که مناسب را انتخاب کنید. سه بسته ترکیبی با هزینه‌ها و الگوهای متفاوت، بسته‌های ترکیبی شامل نمونه سوالات و یک تا چند آزمون Mock هستند که همگی single Use (فقط یکبار قابل استفاده) می‌باشند.

همه بسته هایی که برای خرید در اختیار شما قرار گرفته اند، از زمانی که اقدام به خرید میکنید سه ماه فرصت دارید تا به صورت آنلاین در آزمون‌ها شرکت کنید. در صورتی که از بین بسته‌هایی که چند آزمون را شامل میشوند یکی را انتخاب کرده باشید، این امکان را به شما می‌دهند تا مهارت‌های خود را در یک دوره زمانی (مثل قبل و بعد از شرکت در کلاس‌های خصوصی PTE) ارزیابی کنید.

در صورتی که طی این سه ماه نتوانستید در آزمون شرکت کنید، می‌توانید با ارسال ایمیل زمان آن را تمدید کنید. پاسخ دهی به ایمیل تقریبا ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد، بنابراین سعی کنید که نت حداقل ۳ تا ۵ روز پیش از به اتمام رسیدن زمان شرکت در آزمون ماک، نسبت به ارسال ایمیل اقدام نمایید.

بعد از انتخاب بسته بر روی دکمه BUY NOW کلیک کنید. پس از پر کردن صفحه مشخصات، سپس به صفحه پرداخت و واریز هزینه، میتوانید هر وقت که آمادگی داشتید وارد صفحه شوید و در آزمون ماک خود به صورت آنلاین شرکت کنید.

سایر مقالات مرتبط در بهکلام:

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *