کلاس خصوصی زبان انگلیسی

کلاس خصوصی زبان انگلیسی

سالهاست که زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی میان کشورها پذیرفته شده است و در اکثر کشورهای دنیا برای برقراری ارتباط میان افراد مختلف و انجام قراردادها و جلسات کاری مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت دانستن آن و داشتن آگاهی و تسلط کافی بر آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی راهی است که به شما کمک می کند تا در کوتاه مدت بتوانید به تسلط کافی در این زمینه دست پیدا کنید.

کلاس خصوصی زبان برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به علت محدودیت های زمانی نمی توانند در کلاس های گروهی آموزشگاه ها شرکت کنند. بسیارند کسانی که به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مندند و یا قصد شرکت در آزمون هاییی ماند آیلتس، تافل و PTE را دارند اما شاغل یا دانشجو هستند و به هر دلیلی شرایط شرکت در کلاس های گروهی را ندارند. پنیم افرادی می توانند فرایند یادگیری را با کلاس خصوصی برند. یکی از مزایای کلاس خصوصی این است که روز و ساعت و حتی محل برگزاری بر عهده زبان آموز است و همه هماهنگی ها بر اساس زمانی که در اختیار دارد صورت می گیرد.

 

افرادی که از سطح دانش پایین تری نسبت به سطح متوسط کلاس های گروهی برخوردارند. معمولا به افرادی که سرعت یادگیری پایین تری نسبت به سایر زبان آموزان دارند توصیه می شود تا در کلاس خصوصی زبان شرکت کنند تا بازدهی کلاس های گروهی نیز بالاتر برود. گذراندن چند جلسه به صورت خصوصی این امکان را فراهم می کند تا زبان آموز به سطح متوسط کلاس برسد و بتواند در کلاس های گروهی شرکت کند.

 

افرادی که از سطح دانش بالا تری نسبت به سطح متوسط کلاس های گروهی برخوردارند. در مقابل شرایطی که در مورد قبل به آن اشاره کردیم، ممکن است زبان آموز سطح بالا تری از همکلاسی های خود داشته باشد. در چنین حالتی سرعت یادگیری فرد به خاطر جمعی که در کلاس گروهی حاضر می شود پایین می آید و نمی تواند مطالب بیشتر و مفید تری را بیاموزد و سطح خود را بالا ببرد. برای چنین فردی شرکت در کلاس خصوصی می تواند سبب تسریع یادگیری مطالب شده و نتیجه بهتری را در پی داشته باشد.

 

افرادی که اعتماد به نفس پایینی در یادگیری دارند. این افراد معمولا در کلاس های گروهی مدام نسبت به پاسخ های اشتباهی که ممکن است در جواب سوالات استاد خود بدهند دچار شک و تردید می شوند و نسبت به واکنش همکلاسی های خود نگرانند. یادگیری زبان انگلیسی زیر نظر استاد خصوصی زبان انگلیسی به چنین فردی کمک می کند تا تشویش و نگرانی او از بین رفته و اعتماد به نفس تازه‌ای در او شکل گیرد. این کار همان چیزی است که زبان‌آموز برای پشت سر گذاشتن ضعف‌های آموزشی و مشارکت در بحث‌های کلاسی بشدت به آن نیازمند است.

 

افرادی که برای پیدا کردن بهتری کلاس آموزش زبان انگلیسی دچار سردرگمی می شوند. بسیارند زبان آموزانی که در آموزشگاه ها و موسسات گوناگونی ثبت نام کرده اند اما از نوع تدریس اساتید و شیوه برگزاری کلاس ها رضایت کافی ندارند. داشتن یک مدرس زبان انگلیسی خوب و با تجربه می تواند این ابهام و سردرگمی را دور کند تا زبان آموز راه صحیح و مناسب را در یادگیری پیش گرفته و به هدف خود که همان یادگیری موفق زبان در کمترین زمان و بهینه ترین حالت ممکن است دست یابد.

 

مزایای شرکت در کلاس خصوصی زبان

۱- تعیین روز و ساعت برگزاری کلاس خصوصی زبان انگلیسی بر عهده زبان آموز است. در صورتی که محدودیت زمانی داشته باشید تنها با هماهنگی زمان آزادی که دارید با استاد خود می توانید روز و ساعت کلاس را هماهنگ کنید.

۲- در جلسات تدریس خصوصی، بر خلاف شرایطی که در کلاس های گروه زبان وجود دارد، استاد زبان ۹۰ دقیقه کامل را تنها به آموزش و رفع اشکالات شما می پردازد. و این بدان معناست که شما زمان کافی را برای تمرکز روی یادگیری دارید و روند آموزشیتان با سرعت بیشتری طی می شود.

۳- جلسات خصوصی به نوعی به صرفه تر خواهد بود هم به لحاظ هزینه پرداختی و هم زمان اختصاص داده شده زیرا در زمان کمتر، مطالب بیش تری آموزش داده می شوند و با توجه به هزینه پرداختی تعداد جلسات کمتری مورد نیاز می باشد.

۴- در کلاس خصوصی تنها بر نقاط ضعف شما تمرکز می شود و هیچ عامل حواس پرت کننده ای وجود ندارد.

یادگیری زبان در منزل

۵- در کلاس خصوصی تمرکز مباحث آموزشی بر روی آنچه شما میخواهید خواهد بود. برای مثال اگر گرامر را کاملا فراگرفته اید و تنها به دنبال یادگیری مکالمه هستید فقط بر مبحث مکالمه تمرکز میکنید و اینگونه زودتر به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

۶- در صورت برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در منزل در وقت و زمان و هزینه دانشجو یا زبان آموز صرفه جویی می شود.

۷- در کلاسهای گروهی اشکالات پایه ای نیز قابل تشخیص و قابل رفع است و زبان آموزان به راحتی می توانند سوالات و اشکالات خودشان را بپرسند.

۸- در کلاسهای خصوصی در صورتی که مدرس متناسب با سلیقه دانشجو و یا زبان آموز تدریس نکند، به راحتی می توان با مدرس دیگری کار کرد و مدرس را عوض نمود.

 

اساتید ما در آموزشگاه بهکلام با توجه به سابقه خوبی که در برگزاری کلاس های تدریس خصوصی آیلتس، تافل، PTE به عنوان آزمون های شاخص زبان انگلیسی دارند، با انجام تعیین سطح رایگان شما را در یافتن مسیر صحیح یادگیری زبان انگلیسی راهنمایی خواهند کرد. شاما عزیزان می توانید جهت مشاوره و تعیین سطح رایگان با ما در تماس باشید.

کلاس خصوصی پی تی ای

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *