کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل

کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل

آزمون تافل یکی از آزمون های بین المللی زبان است که برای سنجش میزان تسلط افراد به زبان انگلیسی برگزار می شود. برگزاری این آزمون بیشتر جنبه تحصیلی و آکادمیک دارد، چراکه بیش از  ۸۵۰۰ دانشگاه و موسسه آموزشی در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا این آزمون را قبول دارند. از دیگر مزایای داشتن مدرک تافل می توان به ارتقاء شغلی و استخدام در مشاغل مربوط به امور بین الملل و مترجمی و.. اشاره کرد. با توجه به اهمیت بالایی که مدرک این آزمون دارد، کسب نمره بالا طبیعتا شانس پذیرش در دانشگاه های معتبر جهان و استخدام در رتبه های شغلی بهتر را بالا می برد. شرکت در کلاس های خصوصی تافل یکی از راه هایی است که به ما کمک می کند تا با استفاده از تجربیات اساتید برتر زبان انگلیسی خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنیم. در این مقاله قصد داریم به کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل بپردازیم که شرکت در این کلاس ها برای تقویت مهارت های گفتاری برای کسب نمره ۲۶ در این آزمون می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

 

چرا در کلاس های تدریس خصوصی شرکت کنیم؟

شرکت در کلاس تدریس خصوصی تافل از روش های موثری است که در سالهای اخیر بسیار مورد استقبال زبان آموزان قرار گرفته است چرا که از طریق آن می توانند با تمرکز بیشتری به مهارت های خود را تقویت کنند و با برنامه ریزی صحیح برای شرکت در آزمون تافل TOEFL آمادگی لازم را کسب کنند.

با شرکت در کلاس های خصوصی آموزش زبان می توان تا حد بسیار در وقت و هزینه هایی که برای رفت و آمد وجود دارند صرفه جوی کرد. از دیگر مزایای شرکت در کلاس های خصوصی این است که تمام زمان کلاس به زبان آموز اختصاص داده می شود تا روند آموزش، تمرین و ارزیابی به صورت متمرکز صورن بگیرد و نتیجه بهتری حاصل شود.

تمرکز بیشتر مدرس بر روی فرد زبان آموز می تواند باعث می شود که او با سرعت بیشتری مطالب را در اختیار زبان آموز قرار دهد.

همچنین تعیین روز و ساعت و محل برگزاری کلاس های خصوصی آزادی انتخاب بیشتری را برای زبان آموزان فراهم می کند.

مزایای شرکت در کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل

همانطور که میدانید اسپیکینگ آزمون تافل یکی از ۴ مهارتی است که در این آزمون مورد ارزیابی قرار می گیرد. به همین جهت داشتن تسلط کامل به سوالات، آشتنایی با نوع طراحی سوالات در دوره های گذشته این آزمون و نکاتی که برای پاسخگویی باید رعایت شوند به ما کمک می کند تا بتوانیم به تعداد بیشتری از سوالات آزمون در این بخش پاسخ صحیح بدهیم و نمره بهتری نیز کسب کنیم.

یادگیری در کنار اساتید برتر زبان انگلیسی که سالها تجربه تدریس در کلاس های تافل را دارند به ما این نوید را می دهد که می توانیم با انجام تمرینات کافی روی مهارت های زبان انگلیسی آنها را به خوبی تقویت کنیم. شرکت در کلاس های اسپیکینگ تافل اساتید برتر بگونه ای است که در آنها استاد پرسش های اسپیکینگ تافل را مطرح کرده و از ما می خواهد تا به آنها پاسخ دهیم.

  • استاد تافل به خوبی معیارهای نمره دهی آزمون تافل می شناسد و طبق آن زبان آموزان را برای این آزمون آماده می کند.
  • او اشکالات و ایرادات ما را گوشزد می کند و برای رفع  آنها راه حل هایی ارائه می کند.
  • توضیح روشنی دهد که چرا این جملات یا عباراتی که به کار برده ایم اشتباه هستند و شکل صحیح آنها به چه صورت است؟
  • نمره ما را به درستی تخمین می زند و مشخص می کند که چقدر برای شرکت در آزمون تافل آمادگی داریم و تا روز آزمون چقدر نیاز به تمرین داریم.

 

چگونه نمره اسپیکینگ تافل خود را بالا ببریم؟

  • قدم اول برای کسب نمره خوب در آزمون تافل شناخت ساختار بخش های مختلف آن است. شناخت ساختار Speaking در نحوه پاسخگویی به سوالات بسیار تاثیر گذار است.
  • در بخش speaking تافل باید ۴۵ ثانیه صحبت کنیم و برای برنامه ریزی آن تنها ۱۵ ثانیه وقت داریم.
  • یکی از بهترین توصیه ها در این بخش حفظ خونسردی است. نباید به موضوعاتی که باعث می شوند تمرکزمان بهم بریزد توجه کنیم.
  • از آنجایی که بخش lecture آزمون اسپیکینگ طولانی است بهتر است که  در این بخش یادداشت برداری انجام دهیم.
  • از مطالب کلیدی یادداشت بردارید.
  • یکی از بخش های مکالمه تافل تلفیقی است. مهارت مکالمه با مهارت Reading و Listening تلفیق میشود.

 

موسسه آموزشی زبان بهکلام با همکاری اساتید برتر زبان انگلیسی که سالها تجربه برگزاری کلاس های آمادگی آزمون های مطرح زبان انگلیسی را دارند آماده انجام تعیین سطح و ثبت نام در کلاس های حضوری و آنلاین می باشد.

 

کلاس خصوصی تافل

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *