هزینه کلاس خصوصی آیلتس

هزینه کلاس خصوصی آیلتس

از آنجایی که داشتن مدرک آزمون آیلتس برای ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان از نیاز های مهم و اولیه به شمار می آید، هر ساله عده زیادی برای کسب آمادگی لازم جهت شرکت در این آزمون بین المللی در کلاس های گروهی آموزشگاه ها و یا کلاس های خصوصی شرکت می کنند تا با نوع سولات، نوع برگزاری آزمون، نمره دهی و شرایط هر یک از آزمون های جنرال و لایف اسکیلز آشنا شوند و از تجربیات اساتید مطرح در تدریس خصوصی آیلتس بهره مند شوند. ممکن است شما نیز مانند بسیاری از زبان آموزانی که بنا به شرایط قصد شرکت در کلاس های خصوصی آنلاین و یا حضوری را دارند، در صدد باشید تا اطلاعات لازم را در مورد هزینه کلاس خصوصی آیلتس و عواملی که بر روی این هزینه ها تاثیر گذارند کسب کنید و سپس در این کلاس ها ثبت نام کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با این موارد بپردازیم تا با دانش کافی انتخاب صحیحی داشته باشید.

 

هزینه کلاس خصوصی آیلتس در تهران

قیمت و نرخ کلاس های آیلتس در تهران با توجه به منطقه، کیفیت آموزشی کلاس ها و خدماتی که در آموزشگاه ها به شما ارائه می شود متفاوت است. همچنین در بازه های زمانی مختلف شهریه کلاس های خصوصی نیز تغییر می کند. برای مثال در فصل تابستان به دلیل این که دانشجویان و محصلین زیادی در این کلاس ها شرکت می کنند در نتیجه قیمت ها بالا خواهد بود.

 

عوامل موثر بر هزینه کلاس خصوصی آیلتس

 

۱- تعداد جلسات کلاس آیلتس: تعداد جلسات آموزش آیلتس و سایر کلاس های خصوصی بنا بر سطح زبان آموزان و مدت زمانی که برای تقویت مهارتها تا روز آزمون آیلتس در اختیار دارند تعیین می شود. بنابراین تعداد جلساتی که در کلاس های خصوصی آنلاین و یا حضوری نیاز داشته باشید بر قیمت کلاس های خصوصی آیلتس تاثیر خواهد گذاشت. معمولا روال کار بیشتر آموزشگاه ها به این صورت است که اگر تعداد جلسات بیشتر باشد کلاس ها دارای هزینه کمتر و جلسات کمتر و فشرده دارای هزینه های بالاتر هستند.

۲- آنلاین یا حضوری بودن دوره ها: کلاس های خصوصی آموزش زبان انگلیسی معمولا به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. هزینه رفت و آمد، زمان و استفاده از امکانات برای برقراری تماس آنلاین همگی می توانند روی هزینه ثبت نام کلاس آیلتس تاثیر گذار باشند. برای مثال اگر از استاد بخواهید که به منزل و یا محل کار شما بیاید، هزینه رفت و آمد برای مسیری که تا محل برگزاری کلاس طی می کند روی شهریه تاثیر گذار است. از بهترین روش های آموزش آمادگی آزمون، کلاس های تدریس خصوصی است که در منزل برگزار می شود. این کلاس ها برای بانوان بسیار مناسب خواهد بود چرا که می توانند در امنیت و آرامش کامل به یادگیری مشغول شوند.

۳- استاد و معلم آموزشی: سطح دانش و تسلط اساتید زبان انگلیسی و نوع آموزش آنها با همدیگر متفاوت است و قطعا این مورد تاثیر بسیار زیادی بر آموزش و یادگیری شما زبان آموز خواهد داشت. اساتید مجرب و برای برگزاری کلاس های آیلتس هزینه های بیشتری را دریافت می کنند و البته زبان آموزان آمادگی بیشتری را برای آزمون ielts کسب می کنند و می توانند نمره بهتری را دریافت نمایند. به همین جهت طبیعی است که چنین اساتیدی هزینه بیشتری را نیز دریافت کنند.

۴- شیوه و متدهای آموزشی: متد آموزشی از دیگر عوامل مهمی است که بر نرخ کلاس های خصوصی آیلتس تاثیر می گذارد. هر چه روش یادگیری و آموزشی به روز تر و کارآمد تر باشد قطعا هزینه بالاتر خواهد بود.

۵- منابع آموزشی: منابعی که آموزشگاه ها برای تدریس آیلتس از آنها استفاده می کنند تقریبا یکسان است. در برخی از آموزشگاه ها کتاب ها و جزوات و یا حتی نرم افزارهاییی را برای زبان آموزان خود آماده کرده اند که استفاده از این منابع نیز روی نرخ تدریس خصوصی آیلتس حتما تاثیر گذار است.

۶- آموزشگاه زبان: هزینه شرکت در کلاس های آیلتس در آموزشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. سعی کنید آموزشگاهی را انتخاب کنید که هزینه کلاس های خصوصی آن با کیفیت آموزشی آن ها متناسب باشد.

جهت دریافت مشاوره و شرکت در آزمون تعیین سطح به صورت رایگان با موسسه آموزش زبان انگلیسی بهکلام در تماس باشید.

کلاس خصوصی پی تی ای

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *