تدریس خصوصی ترکی استانبولی

تدریس خصوصی زبان ترکی

امروزه با توجه به روابط تجاری ایران و ترکیه، رشد صنعت توریسم ترکیه، و همبنطور تحصیل بسیاری از دانشجویان ایرانی در دانشگاه های ترکیه، نیاز به یادگیری زبان ترکی استانبولی در بین ایرانیان بسیار محسوس است. با توجه به اینکه آموزش زبان ترکی در ایران قدمت چندان زیادی ندارد، اما با این وجود ” موسسه بهکلام “ تا به امروز سابقه بسیار درخشانی در این زمینه داشته است. ما در بهکلام محیطی آرام و زیبا را برای یادگیری شما زبان آموزان عزیز مهیا نموده ایم. کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان ترکی استانبولی به صورت ۲ یا ۳ نفره تشکیل شده و اساتید پس از مشاوره و با توجه به هدف، زمان و شرایط زبان آموزان گرامی روش تدریس را انتخاب میکنند. روش تدریس خصوصی ترکی با تلفیقی از منابع و متدهای متفاوت، سرعت، دقت و انگیزه شما زبان آموزان عزیز را به شکل چشم گیری افزایش میدهد.

تدریس خصوصی ترکی

تدریس خصوصی زبان ترکی

تاجران، مسافران و دانشجوهای فراوانی هر ساله بین ترکیه و ایران سفر می کنند و همین باعث اشتیاق فراوان به شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی شده است. برای شرکت در کلاس ها و اطلاع از هزینه، زمان تشکیل کلاس ها و مزایای تدریس خصوصی زبان ترکی، با کارشناسان ما در آموزشگاه بهکلام تماس بگیرید. همچنین اگر شما خانم هستید می توانید از امکان تدریس خصوصی ترکی در منزل توسط اساتید زبان ترکی خانم نیز بهره ببرید. با توجه به شرایط تحصیلی مساعد و رتبه بندی بالای دانشگاه های ترکیه افراد زیادی کشور ترکیه را برای ادامه تحصیل انتخاب میکنند. موسسه بهکلام، با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور ترکیه و همچنین آمادگی جهت امتحانات TOMER ,YOS ,ALES  و آموزش زبان ترکی استانبولی در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

مزایای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ترکی

 

  • کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی کاملا متناسب با نیاز دانشجویان گرامی اعم از دانشجو، تاجر، مسافر و غیره برگزار میشود
  • امکان اعزام مدرس خانم جهت تدریس به خانم ها ، دختر خانم ها و آموزش به کودکان (خانواده ها) در منزل
  • دوره های آمادگی آزمون های رسمی (TYS , TOMER , ALES)
  • تمرکز بر روی مکالمه کاربردی و کلاسهای ویژه درک شنیداری زبان ترکی استانبولی
  • تدریس زبان ترکی در موسسه بهگلام بر اساس کتاب آموزش زبان استانبولی “Tomer” می باشد که جزء کتاب های تایید شده کشور ترکیه می باشد

تدریس خصوصی زبان ترکی در منزل

 

دوره های مکالمه و محاوره روزانه ترکی استانبولی

اگر شما از آن دسته افراد هستید که پایه زبان ترکی را دارید و قصد تکمیل و تمرین و قوی تر شدن زبان و لهجه ی ترکی را دارید، این دوره ها مخصوص شماست. در آموزشگاه بهکلام هر ۴ مهارت اصلی خواندن، نوشتن، مکالمه و گوش دادن جهت برقراری ارتباط قوی تر به صورت تخصصی آموزش داده میشود.

آمادگی در آزمون تومر

ما، در “موسسه بهکلام”، به عنوان مشاور کنار شما عزیزان خواهیم بود و دوره های آمادگی برای آزمون تومر که از آزمون های الزامی برای ورود به دانشگاه است را برای شما برگزار میکنیم. تعهد کاری موسسه به کلام، دسترسی به اساتید محترم را در تمام طول دوره فراهم‌ میکند و سیستم کنترل پیشرفت تحصیلی و رفع مشکلات احتمالی، یادگیری شما زبان آموزان عزیز را تضمین می کند.

تدریس زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی براساس نیاز شما

افرادی که قصد یادگیری زبان ترکی استانبولی را دارند، معمولا دارای نیازهای متفاوتی هستند. مثلا کسی که با هدف ادامه تحصیل در ترکیه به یادگیری زبان ترکی می پردازد، نیازمند دریافت آموزش آکادمیک زبان ترکی است، در حالیکه برای کسی که قصد تجارت و یا کار در ترکیه را دارد، یادگیری مکالمه های روزمره و کلمات مربوط به تجارت کاربرد دارد. به همین دلیل ما به زبان آموزان گرامی پیشنهاد می کنیم با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی، کاملا بر اساس نیازشان به یادگیری آن بپردازند.

شما میتوانید برای تعیین سطح و برنامه ریزی مناسب برای رسیدن به هدف تان، با مراجعه به صفحه سایت بهکلام، با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *