آزمون ماک تافل iBT

آزمون ماک تافل iBT

آزمون ماک تافل iBT از مطرح ترین آزمون هایی است که برای آمادگی شرکت در آزمون تافل برگزار می شود. در این آزمون بسیاری از شرایطی که در آزمون اصلی تافل رعایت می شود را برخوردار است و نتیجه ای دریافت می کنید تا حد بسیار زیادی این دید را به شما میدهد که تا چه اندازه ای آمادگی کسب کرده اید. در آزمون ماک تافل شما به واسطه نرم افزار TOEFL iBT Mock Test در آزمون شرکت می کنید که دقیقا همان رابط کاربری مورد استفاده در آزمون تافل است. رعایت جزئیات دیگری مانند اصول زمانبندی با استاندارد ETS، استفاده از هدفون و تمرین بالا بردن سرعت تایپ در این آزمون آزمایشی باعث می شود تا با شرایط روز آزمون آشنا شوید.

شرکت در آزمون های آزمایشی باعث می شود که شما به عنوان داوطلب آزمون تافل اعتماد به نفس خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید و تمامی مطالب و تکنیک های کاربردی و تخصصی را که در کلاس های آموزشی اعم از کلاس های آموزشی در موسسات زبان انگلیسی و یا در کلاس های تدریس خصوصی تافل آموخته اید را استفاده کنید و مورد ارزیابی قرار دهید.

آزمون ماک تافل چگونه برگزار می شود؟

توجه داشته باشید سوالات آزمون تافل آزمایشی که به صورت اینترنتی برگزار می شود، از بهترین انتشارات آموزشی (آکسفورد، دلتا، کمبریج، کاپلان و…) و سوالات سال های گذشته تافل هستند که با تکنیک های مناسب و درک مطالب می توانید به آن ها پاسخ دهید و خود را به طور کامل برای روز آزمون TOEFL iBT آماده کنید.

آزمون ماک تافل در طی یک روز و در ساعت مشخصی برگزار می شود. نمرات مربوط به مهارت های Listening , Reading در همان روز به شما اعلام می شود اما برای دریافت نمره مهارت speaking که سه استاد باید به شما نمره دهند و مهارت Writing که با استفاده از سیستم TOEFL Criterion Service و استاندارد های ارائه شده ETS تصحیح می شود زمانی بین ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری لازم است.

 

چگونه برای آزمون آزمایشی تافل آماده شویم؟

اگر که به تازگی تصمیم گرفته اید تا برای آزمون تافل آماده شوید و از مزایای داشتن مدرک تافل آگاهید، توصیه اساتید بهکلام به شما این است که در ابتدا از سطح زبان انگلیسی خود آگاهی پیدا کنید تا راخت تر بدانید که چه مسیری را برای موفقیت در این آزمون طی کنید. برای این کار می توانید از اساتید زبان انگلیسی بخواهید که برای شما تعیین سطح انجام دهند. این کار در بهکلام رای شما به صورت رایگان انجام می گیرد.

برای کسب آمادگی شرکت در آزمون تافل علاوه بر اینکه شرکت در کلاسهای آمادگی آزمون به شما توصیه می شود، بسیار پیشنهاد می کنیم که که دوستان و اعضای خانواده خود که به زبان انگلیسی مسلط هستند، به انگلیسی صحبت کنید. متون را همانند متون آکادمیک و مقالات دانشگاهی بخوانید. مهارت یادداشت برداری را در خود تقویت کنید و شرایط آزمون را برای خود فراهم کنید و آزمون دهید.

از انجام چه کارهایی دوری کنیم؟

  • برای تقویت زبان انگلیسی تنها به تماشای فیلم و سریال های خارجی اکتفا نکنید
  • اگر در ۱ یا ۲ آزمون ماک تافلنمره خوبی گرفتید تصور نکنید که حتما برای شرکت در آزمون تافل تسلط کافی پیدا کرده اید.
  • صحبت کردن به زبان انگلیسی با افرادی که از شما ضعیف تر هستند، تاثیر کافی در بهبود سطح زبان شما نمی گذارد.
  • آزمون تافل اکثر مطالب آکادمیک و دانشگاهی هستند پس ترجیحا از مطالعه و گوش دادن به مطالب غیر رسمی دوری کنید.
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *