مزایای کلاس خصوصی زبان انگلیسی

مزایای شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی

در سالهای اخیر اهمیت شرکت در کلاس های خصوصی آموزش زبان انگلیسی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. بسیاری از فراد از همه گروه های سنی و علی الخصوص جوانان گرایش بیشتری نسبت به شرکت در این کلاسها پیدا کرده اند. دلایل مختلفی در این زمینه تاثیرگذارند که قصد داریم به بررسی دلایل و مزایای کلاس خصوصی زبان انگلیسی بپردازیم.

علل انتخاب کلاس خصوصی زبان انگلیسی

برنامه ریزی کلاس ها با توجه به سطح علمی زبان آموز: زمانی که فردی نسبت به شرکت در کلاس خصوصی اقدام می کند. یکی از اساتید او را تعیین سطح می کند تا تشخیص اولیه که زبان آموز باید از چه منابع آموزشی استفاده کند و چه مدت زمان برای دریافت مدرک زبان باید در کلاس ها حضور پیدا کند مشخص می شود. پس از تعیین سطح با توجه به شرایط و شما و زمان آزادی که برای شرکت در این کلاسها در اختیار دارید برنامه ریزی اختصاصی برای شما انجام می شود.

اختصاص کل زمان کلاس تنها به یک زبان آموز: یکی از مشکلاتی که زبان آموزان در کلاس های گروهی با آن مواجه می شوند این است که با توجه به تفاتهایی که در یادگیری افراد وجود دارد گاها یک بخش از درس را استاد بارها تکرار می کند در صورتی که زبان آموز همان بار اول مطلب را فراگرفته است و تکرار استاد باعث کلافگی او می شود و حتی برعکس این موضوع نیز اتفاق می افتد. به این صورت که ممکن است بقیه اعضا درس را یادگرفته باشند اما زبان آموز مورد نظر ما به خوبی متوجه درس نشده باشد. مزیت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی این است که در این کلاس ها تمام زمان استاد خصوصی صرف می شود و در این مدت علاوه بر تدریس، تمرین، ارزیابی و رفع اشکال را نیز انجام می دهد. در نتیجه نه کلاس کسل کننده است و نه زبان آموز از یادگیری درس جا می ماند.

انتخاب مربی توسط زبان آموز: برخلاف اتفاقی که برای کلاسهای گروهی می افتد، در کلاس های خصوصی انتخاب مدرس زبان انگلیسی با خود شماست. به این صورت که هر استادی که شما انتخاب کنید و زمان شما با او هماهنگ بود. برای شما تعیین خواهد شد. همچنین در صورت نارضایتی از روش تدریس استاد و یا هر دلیل دیگری می توانید استاد دیگری را جایگزین کنید.

افزایش اعتماد به نفس در زبان آموز: از آنجایی که کلاس های خصوصی معمولا به صورت یک نفره برگزار می شوند، مربی و زبان آموز فرصت کافی دارند تا با هم ارتباط برقرار کنند. این سبک از کلاسها زمینه را برای کسانی که خجالتی هستند آماده می کند تا راحت تر ارتباط برقرار کنند و تحت فشار کمتری قرار بگیرند.

کمک کردن در تکالیف و تست‌ها: یکی از دغدغه های رایج زبان آموران خسته کننده بودن روند حل تمرینات به صورت انفرادی است. همراهی مربی تمرکز و علاقه زبان آموز را بالا می‌برد و کیفیت انجام تکالیف را نیز بهبود می‌بخشد و به این ترتیب شخص یادگیری بیشتری در جلسات خواهد داشت.

روش‌ها و ابزارهای آموزش جالب: در کلاس های مدرسه و دانشگاه آموزش زبان انگلیسی تنها بر پایه کتاب آموزشی پیش می رود. اما در کلاس های خصوصی انعطاف بیشتری دیده می‌شود و مربی از هر وسیله و یا روشهای خلاقانه در آموزش استفاده می‌کند. به شما خسته می‌شوید و در هر جلسه با چالش‌های جدیدی روبرو خواهید شد.

انتخاب محل برگزاری کلاس توسط زبان آموز: کلاس های خصوصی که زیرنظر اساتید موسسه بهکلام برگزار می شوند را می توانید بگونه ای انتخاب کنید که در آموزشگاه کلاس را تشکیل دهید و یا استاد خصوصی به منزل یا محل کار شما بیاید. و در زمان و هزینه رفت و آمد شما صرفه جویی می شود.

علاوه بر نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی انگلیسی به صورت حضوری می توانید به صورت آنلاین نیز کلاسها را برگزار کنید. برای این کلاسها تنها به اینترنت پر سرعت، گوشی تلفن همراه، تبلت و یا وسیله ارتباطی دیگری که قابلیت نصب برنامه چت آنلاین نظیر skype را داشته باشد نیاز دارید. جهت هماهنگی برای تعیین سطح و شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین می توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۶۴۲۱۳۸۰ با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *