هزینه تدریس خصوصی انگلیسی

هزینه کلاس تدریس خصوصی انگلیسی

کلاس های خصوصی حضوری و آنلاین یکی از روش های رایج یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی است که بنا به دلایل گوناگون در کلاس های گروهی آموزشگاه ها شرکت نمی کنند، این کلاس ها مزایای بسیار زیادی نسبت به کلاس های گروهی را شامل می شودن که پیش تر در مقاله ای تحت عنوان کلاس خصوصی زبان انگلیسی به آن پرداخته ایم. اما مسئله ای که در مورد این دسته از کلاس ها ذهن زبان آموزها را به خود مشغول می کند قیمت کلاس خصوصی زبان انگلیسی است. در ادامه عوامل تاثیرگذار بر هزینه کلاس تدریس خصوصی انگلیسی را با هم بررسی می کنیم تا بتوانید با در نظر گرفتن سطح اطلاعاتتان، در کلاسی که هزینه آن مناسب تر است شرکت کنید.

استاد خصوصی زبان انگلیسی

اساتید بسیار زیادی در زمینه تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته مشغول به فعالیت هستند. قطعا انتخاب استادی که از سطح علمی بالا و تجربه کافی در برگزاری کلاس برخوردار باشد و رضایت زبان آموزانی که در دوره های گذشته شاگرد او بوده اند ملاک بسیار معتبری در انتخاب بهترین استاد زبان انگلیسی به شمار می آید. طبیعتا چنین استادی با توجه به مهارت و توانایی بالای که در آموزش شاگردانش دارد، نسبت به اساتید کم تجربه تر هزینه بیشتری را بابت جلسات کلاس خصوصی دریافت خواهد کرد.

متدهای آموزشی استاد زبان

شیوه ای آموزشی استاد خصوصی در آموزش زبان بطور مستقیم بر هزینه و نرخ کلاس ها تاثیر گذار است. برای مثال یکی از اساتید زبان، شیوه NLP را برای آموزش زبان آموزان بکار می برد این درحالیست که استاد دیگری ممکن است از شیوه های قدیمی استفاده نماید. بنابراین هرچقدر که شیوه آموزشی مورد نظر موثرتر و بروز تر باشد و بتواند زبان آموز را به هدفش نزدیکتر کند، قطعا هزینه کلاس بالاتر خواهد بود.

منابع آموزش زبان انگلیسی

گرچه منابع آموزش زبان انگلیسی تا حد زیادی بین آموزشگاه ها مشترک است، اما برخی از اساتید جزوات، کتاب ها و حتی نرم افزارهای خاص خود را معرفی می کنند و به واسطه آنها نکات کاربردی و کلیدی بیشتری را به زبان آموز آموزش میدهند که همین امر او را در مسیر آموزش کمک خواهند نمود. این منابع آموزشی می تواند بر هزینه کلاس های آموزشی تاثیرگذار باشد.

سطح دانش زبان آموزان

برای آموزش در سطوح مختلف زبان انگلیسی هزینه هایی متغیر در نظر گرفته می شود. برای مثال کلاس های زبان تخصصی آیلتس و تافل نرخ و هزینه بالاتری نسبت به کلاس های سطح پایین مکالمه دارند. از این جهت سطح آموزشی زبان آموزان نیز بر هزینه کلاس های زبان تاثیر گذار است.

تعداد جلسات آموزش زبان انگلیسی

قطعا هزینه کلاس های آموزش زبان با توجه به تعداد جلسات آموزشی متغیر خواهد بود. تعداد جلساتی که برای دوره های خصوصی آموزش  انگلیسی تعیین می شود با توجه به سطح زبان انگلیسی زبان آموز و زمان آزادی که طی هفته در اختیار دارد تعیین می شود. معمولا آموزشگاه برای تعداد جلسات بیشتر هزینه کمتری می گیرند تا زبان آموزان با مشکل پرداخت هزینه ها مواجه نشود. از این جهت کلاس هایی که تعداد جلسات کمتری دارند هزینه بیشتری خواهند داشت. البته این استراتژی به برنامه آموزشگاه های نیز مربوط می شود.

مکان برگزاری کلاس ها

یکی از تاثیرگذارترین عوامل موثر بر نرخ و هزینه کلاس های زبان خصوصی، مکان برگزاری جلسات آموزشی است. با توجه به اینکه در تهران و شهرهای بزرگ افراد می توانند در آموزشگاه، محل کار و منزل آموزش ببینند، آموزشگاه ها اکثرا نرخ کلاس ها را با توجه به محل برگزاری کلاس ها تعیین می کنند. در میان آموزشگاه ها سعی کنید آنهایی را انتخاب کنید که یک نرخ ثابت را برای این مکان های مختلف از شما می خواهند

موقعیت جغرافیایی

هزینه کلاس های خصوصی زبان با توجه به موقعیت های جغرافیایی مختلف نیز متفاوت می باشد. برای مثال در تهران و شهرهای بزرگ هزینه های بسیار بالاتری به نسبت شهرهای کوچک گرفته خواهد شد. حتی در مناطق مختلف تهران نیز هزینه کلاس ها تدریس خصوصی زبان متفاوت می باشد. در این میان برخی از آموزشگاه های سطح تهران هم هستند که برای تمام موقعیت های مکانی یک هزینه یکسان را دریافت می نمایند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی زمینه ای فراهم شده است که بدون نیاز به صرف زمان و هزینه برای رفتن به کلاس و یا برگزاری کلاس حضوری در منزل و یا محل کارتان بتوانید در کلاس مورد نظرتان شرکت کرده و زبان انگلیسیتان را تقویت کنید. برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی تنها با استفاده از گوشی هوشمند، لپتاپ و یا تبلت، برنامه چت ویدویی آنلاین نظیر Skype و اینترنت پر سرعت این فرصت را فراهم می کند تا بتوانید در هر نقطه ای از جهان که باشید با استاد تدریس خصوصی خود در ارتباط باشید.

کلاس آنلاین زبان انگلیسی مزایای بسیار زیادی را شامل می شود از جمله اینکه نیازی به پرداخت هزینه بابت رفت و آمد استاد خصوصی وجود ندارد و این هزینه از شهریه ای که بابت کلاس خصوصی باید پرداخت کنید کسر می شود و کمک می کند تا هزینه کمتری را پرداخت کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *