دانلود رایگان کتاب oxford word skills

اگر که به دنبال پیدا کردن بهترین منابع برای تقویت لغات انگلیسیتان هستید کتاب oxford word skills میتواند کاربردی ترین کتابی به شمار بیاید که می تواند به صورت سطح بندی شده دایره لغات شما را گسترش دهد. این کتاب به عنوان یکی از مهمترین منابع آموزشی در آموزشگاه های زبان انگلیسی تدریس می شود و در کنار سایر منابع ویدئویی، صوتی و تصویری شما را در یادگیری بهتر زبان انگلیسی و لغات و اصطلاحات رایج آن یاری دهد.

در ادامه این مقاله شما می توانید کتابه های آکسفورد ورد اسکیلز را در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته به صورت رایگان دانلود کنید و به کمک یک برنامه منسجم و مشخص روزانه تعدادی از کلمات آن را یادبگیرید و کلمات روز های گذشته را نیز مرور نمایید.

استفاده از جعبه لایتنر زبان انگلیسی یکی از بهترین روش هایی است که به یادگیری دائمی چنین محفوظاتی کمک می کند.

از سری کتاب‌های Oxford Word Skills، سطح مبتدی (Basic) آن برای زبان آموزانی که به تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند توصیه می شود تا با لغات و اصطلاحات پایه و کاربردی آشنا شوند.  این کتاب حدودا ۲۰۰۰ لغت جدید دارد که در ۸۰ فصل به طور سرگرم کننده‌ای آموزش داده شده‌اند. دو سطح intermediate و advance هم برای افرادی که از سطح متوسط و پیشرفته زبان انگلیسی برخوردارند تهیه شده ست.

دانلود کتاب Oxford Word Skills به شما کمک می‌کند تا با لغات مفید زبان انگلیسی آشنا شویند، آنها را به خاطر بسپارند و چگونگی استفاده لغات در گفتار و نوشتار را یاد بگیرید. همچنین به کمک فلش کارت ها و مکالمه با دیگر دوستان خود و استفاده از این لغات به تقویت لغات انگلیسی خود کمک کنید و بتوانید در مدت زمان کوتاهی لغات بیشتری را به خاطر بسپارید

بیشتر بخوانید: بررسی ۷ روش موثر برای تقویت لغات انگلیسی