کلاس خصوصی PTE

کلاس خصوصی PTE به صورت آنلاین و حضوری

آزمون PTE یکی از آزمون های مطرح زبان انگلیسی در سطح بین الملل به شمار می آید که پس از دو آزمون قدیمی و پرطرفدار آیلتس و تافل، امروزه بسیاری از زبان آموزان به علت سادگی این آزمون نسبت به دو آزمون دیگر به شرکت در کلاس خصوصی PTE و آمادگی شرکت در این آزمون روی آورده اند. بسیاری از آموزشگاه ها و اساتید تدریس خصوصی PTE این کلاس ها را برگزار می کنند.

چرا کلاس خصوصی PTE ؟

با توجه به اینکه نمره دهی در آزمون PTE نسبت به دو آزمون آیلتس و تافل با سخت گیری بیشتری صورت می گیرد، عده بسیار زیادی از افراد هستند که به قصد مهاجرت و ادامه تحصیل نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی دارند و به طبع برای کسب آمادگی لازم نسبت به شرکت در کلاس های گروهی آموزشگاه های معتبر و کلاس های تدریس خصوصی اسانید برتر زبان انگلیسی اقدام می کنند.

زبان آموزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، در آموزشگاه های زبان انگلیسی نظیر موسسه بهکلام که کلاس های خصوصی PTE را برگزار می کنند، پس از هماهنگی زیر نظر اساتید به صورت آنلاین و یا حضوری تعیین سطح می شوند و بسته به نمره ای که می خواهند برنامه ریزی اختصاصی برایشان صورت می گیرد.

این برنامه ریزی بر حسب سطح زبان انگلیسی شما، زمانی تا روز آزمون پیش رو دارید و نمره این که می خواهید از آزمون دریافت کنید انجام می گیرد و استاد PTE با توجه به نقاط ضعف و قوتی که دارید برایتان برنامه ریزی انجام می دهد.

کلاس آمادگی آزمون PTE

مزایای کلاس خصوصی PTE

داشتن یکسری برتری ها نسبت به کلاس های گروهی در آموزشگاه ها باعث شده است تا بسیاری از زبان آموزان شرکت در کلاس های خصوصصی آنلاین و یا حضوری را به کلاس های گروهی ترجیح دهند. این انتخاب می تواند دلایل گوناگونی را شامل شود:

در کلاس های تدریس خصوصی تمامی وقت استاد صرف آموزش و رفع اشکالات شما زبان آموزان می شود تا ایرادات خود را بشناسید و آنها را با استفاده از متدهایی که در این جلسات توسط استاد ارائه می گردد را برطرف نمایید.

همچنین ممکن است که به علت مشغله های کاری و تحصیلی امکان هماهنگی با کلاس های گروهی را نداشته باشید و ترجیح بدهید استاد تمام زمان کلاس را به آموزش شما اختصاص دهد.

از دیگر مزایای کلاس های خصوصی آموزش زبان انگلیسی این است که رفت و آمدهای شما کاهش می یابد و نیازی به اینکه برای حضور در کلاس ترافیک طولانی مدتی را تحمل کنید و زمان خود را از دست بدهید وجود نخواهد داشت.

در کلاس های خصوصی که به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار می گردد، شما تنها باید زمان های خالی خود را با استاد خصوصی هماهنگ کنید و در روز و ساعت مقرر کلاس ها را برگزار کنید.

 

کلاس های تدریس خصوصی PTE

کلاس های تدریس خصوصی PTE در موسسه بهکلام به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود و شما می توانید با توجه به شرایطتان می توانید در این کلاس ها شرکت کنید. کلاس های خصوصی حضوری در آموزشگاه، اداره و یا منزلتان برگزار می شود و برای کلاس های آنلاین شما تنها نیاز به یک گوشی تلفن هوشمند و یا لپتاب، اینترنت پرسرعت، میکروفون و هندزفری دارید تا به واسطه یکی از برنامه های چت آنلاین نظیر stype با استاد خود در ارتباط باشید. از مهترین مزایایی که کلاس آنلاین PTE دارد این است که شما در شهر و منطقه ای که باشید می توانید از طریق اینترنت با استاد خود در ارتباط باشید و آموزش ببینید.

 

جهت هماهنگی و ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی PTE آموزشگاه بهکلام می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۶۴۲۱۳۸۰ – ۰۲۱۲۲۹۰۲۱۳۳ – ۰۲۱۲۶۴۲۲۲۸۷ – ۰۲۱۲۶۴۲۱۳۰۷

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *