هزینه کلاس خصوصی زبان در منزل

هزینه کلاس خصوصی زبان در منزل

بسیارند افرادی که بنا به دلایل گوناگون یادگیری زبان انگلیسی در منزل به صورت خودخوان و یا به همراه استاد خصوصی را ترجیح می دهند. در چنین شرایطی پیدا کردن استاد خصوصی زبان انگلیسی که سابقه آموزش در سطوح بالا را داشته باشد و از قدرت بیان و تسلط کافی برای آموزش ساده و مفهومی به زبان آموزان برخوردار باشد در اولویت قرار می گیرد. از طرفی هزینه کلاس خصوصی زبان در منزل که اساتید گوناگون ارائه می کنند از اهمیت زیادی برخوردار است و البته عوامل بسیاری روی این هزینه تاثیر گذارند. در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم بتوانید با هزینه مناسبی در کلاس خصوصی زبان شرکت کنید.

عوامل موثر بر هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی

استاد و معلم زبان انگلیسی

اگر که قصد برگزاری کلاس خصوصی زبان در منزل را داشته باشید طبیعتا اولین فاکتوری که باید در نظر بگیرید میزان تحصیلات و تجربیات استاد خصوصی است. بسیارند اساتیدی که مدرک آیلتس یا تافل را دارند و از سطح علمی بالایی برخوردارند اما مهارت کافی برای انتقال آموخته های خود به زبان آموزان را ندارند. در چنین شرایطی استفاده از تجربیاتی که در ترم های گذشته زبان آموز استاد موردنظرتان بودند می تواند بسیار کمک کننده باشد. طبیعتا هر چقدر که درصد موفقیت زبان آموزان استادی بالاتر باشد، دریافت هزینه بیشتر برای کلاس های طبیعی نیز امری عادی است.

کلاس خصوصی زبان

شیوه و متدهای آموزشی زبان آموزان

شیوه آموشی استاد خصوصی زبان انگلیسی مستقیما بر نرخ کلاس ها تاثیر گذار است. برای مثال یکی از اساتید زبان، شیوه NLP برای آموزش زبان آموزان بکار می برد این درحالی که استاد دیگری ممکن است از شیوه های قدیمی استفاده نماید.بسته به اینکه شیوه آموزشی چقدر موثرتر و بروز تر باشد و بتواند زبان آموز را به هدف وی برساند، قطعا هزینه کلاس بالاتر خواهد بود.

 

منابع آموزشی زبان انگلیسی

گرچه منابع آموزشی زبان انگلیسی در میان اکثر آمورشگاه ها و اساتید مشترک است، برخی از اساتید زبان با ارائه جزوات، کتاب ها و حتی نرم افزارهایی که مختص سبک آموشی خودان است، زبان آموز را در مسیر آموزش هدایت می کنند. این منابع آموزشی می تواند بر هزینه کلاس های آموزشی تاثیر بگذارد.

تدریس زبان در منزل

سطح علمی زبان آموزان

از دیگر عوامل تاثیر گذار روی هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی میزان مهارت ها و سطح زبان آموزان است. یادگیری زبان انگلیسی به کمک اساتید زبان در سطوح پیشرفته و شرکت در کلاس های آموزشی آیلتس و تافل مستلزم زمان بیشتر و کیفیت بالاتری در یادگیری است. برخی از زبان آموزان با توجه به زمان کوتاهی که تا روز آزمون در اختیار دارند، درخواست برگزاری دوره ها به صورت فشرده را دارند و به طبع باید برنامه آموزشی خاصتری برای این دسته از زبان آموزان در نظر گرفته شود.

تعداد جلسات آموزشی

تعداد جلسات نیز همانند سطح علمی زبان آموز روی هزینه کلاس ها تاثیر گذار است. معمولا آموزشگاه روال کلاس ها را به این صورت می گذارند که برای تعداد جلسات بیشتر هزینه کمتری می گیرند تا زبان آموزان با مشکل پرداخت هزینه ها مواجه نشود. از این جهت کلاس هایی که تعداد جلسات کمتری دارند هزینه بیشتری خواهند داشت. البته این استراتژی به برنامه آموزشگاه های نیز مربوط می شود.

معلم خصوصی زبان در منزل

زمان برگزاری کلاس

یکی از مزایای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی این است که برای هماهنگی و تعیین روز و زمان برگزاری کلاس ها تنها باید زمان های آزاد را به استاد خود اطلاع دهید تا بر طبق برنامه ای که میخواهید روز و ساعت کلاس را تعیین کند و برنامه آموزشی کلاس ها طبق خواسته و در جهت رضایت شما پیش برود.

مکان برگزاری کلاس ها

یکی از تاثیرگذارترین عوامل موثر بر نرخ و هزینه کلاس های زبان خصوصی، مکان برگزاری جلسات آموزشی است. با توجه به اینکه در تهران و شهرهای بزرگ اساتید زبان انگلیسی چه مسافتی را تا منزل شما طی می کنند، هزینه ای جهت ایاب و ذهاب استاد در نظر گرفته می شود که باید آن را در کنار هزینه کلاس پرداخت نمایید.

جهت صرفه جویی در هزینه ها می توانید در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی ثبت نام کنید و بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن های زبان انگلیسی نظیر اسکایپ با استاد خود در ارتباط باشید.

کلاس آنلاین زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان انگلیسی بهکلام با بیش از ۱۰ سال سابقه در آموزش تخصصی زبان انگلیسی و بهره گیری از اساتید مجرب زبان انگلیسی آماده معرفی بهترین اساتید برای برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان به صورت حضوری در آمورشگاه و منزل و با به صورت مجازی می باشد.  شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از هزینه ها و  تعیین سطح رایگان با ما در ارتباط باشید.

کلاس خصوصی پی تی ای

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *