مدرس خوب PTE

برای انتخاب مدرس خوب pte چه ویژگی هایی را باید در نظر داشته باشیم؟

آزمون PTE  از مطرح ترین آزمون های زبان انگلیسی است که پس از آیلتس و تافل از محبوبیت بسیار زیادی در میان زبان آموزان برخوردار است. از آنجایی که سطح این آزمون آسانتر از دو آزمون بین المللی دیگر است، تمرین و تکرار دروس مربوط به آزمون و تقویت ۴ مهارت اصلی در کنار یک مدرس خوب PTE می تواند قبولی و موفقیت شما با نمره بالا را تضمین کند.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت روز افزون PTE شده این است که حتی با گذشت دو سال پس از شرکت در آزمون، می توانید مدرک PTE را به عنوان جایگزینی برای مدرک آیلتس به اداره مهاجرت استرالیا ارائه کنید. البته توجه داشته باشید که اگر قصد مهاجرت به کشوری غیر از استرالیا را دارید توصیه می کنیم زمان خود را صرف آمادگی در آزمون های دیگر زبان مانند آیلتس کنید زیرا مدرک PTE برای ادامه تحصیل در تمامی کشورها قابل قبول نیست و تنها بعضی از دانشگاه ها در دنیا ممکن است بعضی از رشته ها و یا مقاطع تحصیلی خاص این مدرک را قبول کنند.

داشتن یک معلم با تجربه و حرفه ای میتواند به شما در موفقیت و پیشرفت کمک کند تا بهترین نمره را کسب کنید.شما در کلاس های تدریس خصوصی پی تی ای مهارت های ریدینگ ، رایتینگ ، لیسنینگ ، اسپیکینگ را یاد میگیرید.

ویژگی های بهترین استاد PTE

زمانی که از ویژگی های استاد  زبان انگلیسی در هر شاخه و تخصصی از آن صحبت کنیم، اولین موردی که به نظرمان می رسد، مدرک تحصیلی و سابقه فعالیت استاد زبان انگلیسی است. طبیعتا سواد تحصیلی و رضایت زبان آموزانی که سابق بر این با استاد مورد نظرمان کلاس داشتند در انتخاب ما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

استاد خصوصی PTE

اما علاوه بر این موارد باید حتی در نظر بگیریم که بسیارند افرادی که از بار علمی بسیار خوبی برخوردارند اما توانایی خوبی در ارتباط برقرار کردن با زبان آموز و انتقال مطالب و مفاهیم را ندارند. بنابراین توانایی استاد خصوصی که برای pte انتخاب می کنیم در انتقال مفاهیم، تشوق کردن ما برای تمرین و تکرار و ارتقاء مهارتهای اصلی زبان انگلیسی و تقویت گرامر و مکالمه همه و همه در این انتخاب سهیم هستند.

چه فاکتور های دیگری در انتخاب مدرس خوب PTE تاثیر گذارند؟

۱- انتخاب شیوه جذاب جهت تدریس و ترغیب زبان آموز به یادگیری و رفع سوالات و ایراداتی که در کلاس درس می تواند با آنها رو به رو شود.

۲- اختصاص دادن تمام زمان خود برای آموزش و رفع اشکال زبان آموز در زمان کلاس

۳- خوش برخورد و پر انرژی بودن، برقرار کردن ارتباط دوستانه و صمیمی با زبان آموز ، تسلط بر جو کلاس

۴- داشتن اطلاعات به روز و مفید در رشته ها و  زمینه های مختلف

۵- داشتن تنوع در شیوه های تدریس و استفاده از ابزارهای جندرسانه ای در آموزشهایی که به زبان آموز ارائه می کند.

۶- از دیگر فاکتور های مهمی که ر انتخاب استاد پی تی ای باید در نظر داشته باشیم میزان تسلط استاد در اداره کلاس های آموزشی و برقراری ارتباط صحیح با زبان آموزان جهت ترغیب شدن آنها به یادگیری و کنترل جو کلاس بگونه ای است که برای پرداختن به تک تک زبان آموزان و رفع اشکالات آنان زمان کافی در نظر بگیرد.

استاد خصوصی زبان

معلم خصوصی PTE

بسیارند زبان آموزانی که به دلایل مختلفی همچون زمان محدودی که به خاطر کار و تحصیل برای شرکت در کلاس زبان در اختیار دارند، زمان کوتاهی که تا روز آزمون PTE در اختیار دارند، هم سطح نبودن همه زبان آموزان در کلاس های گروهی آموزشگاه ها و … شرکت در کلاس های خصوصی را زیر نظر اساتید تدریس خصوصی زبان را ترجیح می دهند. اگر که شما نیز از این دسته از افراد هستید به شما شرکت در دوره های خصوصی موسسه زبان بهکلام را توصیه می کنیم.

کلاس های خصوصی آموزشگاه بهکلام

  • مدرس خوب PTE در انتهای هر جلسه زبان آموز خود را مورد ارزیابی قرار دهد و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته روی مهارت های شما مختلف شما تمرکز کند.
  • مدرس کلاس پی تی ای ، بهترین منابع آزمون PTE را به شما معرفی میکند و تمامی نکاتی را که باید در روز آزمون در رابطه به سوالات آزمون و نحوه پاسخ دهی به آنها را بدانید به شما آموزش می دهد.
  • اساتید ما در بهکلام به تمامی مطالب آزمون پی تی ای مسلط بوده و دانش آن ها مطابق با تغییرات جدید این آزمون است.

اساتید ما مطابق با میل شما در هر زمان و مکانی به صورت حضوری و آنلاین کلاس ها را برگزار میکنند. جهت مشاوره و تعیین سطح رایگان می توانید از طریق شماره زیر اقدام کنید.

کلاس خصوصی پی تی ای

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *