معلم خوب آیلتس

چطور معلم خوب برای آیلتس پیدا کنیم؟

آزمون آیلتس برای افرادی که قصد مهاجرت و یا تحصیل در کشورهای خارجی را دارند یکی از آزمون های مهم و سرنوشت ساز به شمار می آید و با توجه به هزینه بالایی که دارد، بسیاری از داوطلبان به دنبال فراهم کردن شرایط مطلوب هستند تا بتوانند با مطالعه صحیح و اصولی به نمره مورد نظرشان دست پیدا کنند. اگر که شما نیز قصد شرکت در این آزمون بین المللی را دارید، انتخاب منابع آیلتس، پیدا کردن یک معلم خوب آیلتس و شرکت در کلاس های خصوصی جهت کسب آمادگی کافی برای آزمون آیلتس، راه را برایتان هموارتر خواهد شد.

چطور معلم خوب آیلتس پیدا کنیم؟

از آنجایی که آیلتس آزمون بسیار مهمی است، انتخاب استاد مجربی که بر تمامی نکات تدریس آیلتس و اصول و قوانین آزمون و سبک طراحی سوالات و نحواه صحیح پاسخ دهی با سوالات اشراف داشته باشد و بتواند شما را به خوبی راهنمایی و هدایت کند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه روش هایی را برای پیدا کردن بهترین استاد آیلتس به شما معرفی می کنیم:

استاد خوب آیلتس در تهران

۱- اولین و بهترین روشی که می تواند به شما کمک کند پرس و جو از آشنایانی است که تجربه شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس و شرکت در این آزمون را دارند. موفقیت زبان آموزان در دوره های گذشته علاوه بر اینکه نتیجه پستکار و تلاش زبان آموز است، بهترین گواه بر این باشد که استاد خوبی برای آیلتس را انتخاب کرده است.

۲- روش دوم جستجو در اینترنت و فضای مجازی است. امروزه با گسترش دسترسی به فضای مجازی بسیاری از افراد ترجیح میدهند تا از نتایج موجود در گوگل، شبکه های اجتماعی و نظرات سایر کاربران را معیاری برای این انتخاب قرار دهند. به شما توصسه می کنیم تا علاوه بر گشت و گذار در اینترنت و پیدا کردن استاد آیلتس تحقیقات بیشتری انجام دهید تا از صحت تبلیغاتی که شما را به این نتیجه رسانده اند اطمینان پیدا کنید.

بهترین استاد آیلتس در تهران

۳- سابقه تدریس و فعالیت اساتید آیلتس و مدت زمان حضور آنها در این تخصص و آموزش آیلتس را بررسی کنید. بسیار دیده شده است که اساتیدی با کمتر از یکسال سابقه تدریس آیلتس خود ارا به عنوان یک استاد باتجربه معرفی می کنند. بنابراین در اینترنت سوابق اساتید آیلتس را بررسی کنید.

۴- با متخصص آیلتس مشاوره حضوری و تلفنی داشته باشید و در مورد سطح واقعی زبان شما و آشنایی شما با شیوه آموزش آیلتس توسط استاد مورد نظر و همچنین طرح درس استاد صحبت کنید.

 

بهترین استاد آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟

  • تجربه تدریس در تمامی سطوح آیلتس را دارد و با تمام چالش هایی که یک زبان آموز ممکن است با آنها رو به رو شود آشنایی دارد.
  • رزومه مشخص و معتبری از کار در موسسات مطرح برای آمادگی آیلتس را داشته باشد
  • ترجیحاً در آزمون آیلتس شرکت کرده باشد و نمرات معتبری در این آزمون داشته باشد.

استاد آیلتس

  • آمار موثق و مستند از کارنامه زبان آموزانش داشته باشد که موفق به کسب نمره بالا در آزمون آیلتس باشد.
  • بروز باشد و بر اساس تغییرات روز آزمون آیلتس روش تدریس خود را نیز آپدیت کند.
  • به صورت مستمر در دوره‌های آموزش ttc شرکت کند و نقاط ضعف خود را برطرف کند.

 

موسسه زبان انگلیسی بهکلام با سابقه برگزاری کلاس های آمادگی آزمون آیلتس به صورت گروهی و خصوصی و بهره مندی از اساتید برتر تدریس خصوصی آماده ارائه مشاوره رایگان و برگزاری جلسه تعیین سطح برای شما عزیزان است. جهت هماهنگی و رزرو زمان مشاوره از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید.

کلاس خصوصی پی تی ای

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *