شهریه کلاس خصوصی آیلتس

شهریه کلاس خصوصی آیلتس

اگر که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید و برای کسب آمادگی لازم و دستیابی به نتیجه دلخواهتان تصمیم به شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس گرفته اید، باید بگوییم که برای انتخاب بهترین کلاس خصوصی فاکتورهای زیادی را باید در نظر داشته باشید. علاوه بر انتخاب استاد مجربی که سالها سابقه تدریس در کلاس های آیلتس و برگزاری آزمون های ماک آیلتس را دارد، یکی از مهم ترین مسائلی که برای زبان آموزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شهریه کلاس خصوصی آیلتس است که در آموزشگاه های مختلف متفاوت است. در ادامه به عواملی که روی اختلاف هزینه های کلاس های تاثیرگذارند می پردازیم تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید.

عوامل موثر بر شهریه کلاس خصوصی آیلتس

از آنجایی که هدف از برگزاری کلاس های خصوصی آمادگی آزمون آیلتس مطالب به صورت فشرده و کوتاه مدت برگزار می شود، هزینه کلاس های خصوصی آیلتس با توجه به تعداد زبان آموزان شرکت کننده در این کلاس ها و میزان آمادگی آنها جهت شرکت در آزمون آیلتس متغیر است. حداکتر تعداد افرادی که می توانند در کلاس خصوصی شرکت کنند ۵ نفر است. طبیعتا هر چقدر که تعداد افراد شرکت کننده کمتر باشد امکان رسیدگی استاد آیلتس به زبان آموزان جهت رفع اشکالات آنها و مرور نکات نیز بیشتر است.

کلاس آیلتس

علاوه بر استادی که برای تدریس در هر آموزشگاه انتخاب می شود، تعداد افراد و سطح اطلاعات و مهارت هایی که زبان آموزان برای شرکت در آزمون آیلتس برخوردار هستند، تعداد جلسات برگزاری کلاس های تدریس خصوصی آیلتس نیز در محاسبه شهریه آن تاثیر گذار است. معمولا روال کار بیشتر آموزشگاه ها به این صورت است که اگر تعداد جلسات بیشتر باشد کلاس ها دارای هزینه کمتر و جلسات کمتر و فشرده دارای هزینه های بالاتر هستند.

میزان مهارت و نوع آموزش اساتید آیلتس با همدیگر متفاوت است و تاثیر بسیار زیادی بر آموزش و یادگیری زبان آموز خواهد داشت. هر چه سطح سواد و تجربه معلم یا استاد آموزشی در حوزه آیلتس بیشتر باشد، زبان آموز بهتر برای این آزمون آماده خواهد شد و قطعا نرخ بالاتری را برای تدریس خصوصی آیلتس دریافت می کنند.

استاد خوب آیلتس

متدهای آموزشی از دیگر عوامل مهمی که بر نرخ کلاس های خصوصی آیلتس تاثیر می گذارد، شیوه و متد آموزشی است که اساتید به کار می برند. هر چه روش یادگیری و آموزشی به روز تر و کارآمد تر باشد قطعا هزینه بالاتر خواهد بود.

به طور معمول منابع مورد استفاده برای آزمون آیلتس در بیشتر آموزشگاه ها یکسان است. اما در برخی از آموزشگاه ها از کتاب ها و جزوات و یا حتی نرم افزارهای مخصوص خود استفاده می کنند. بنابراین استفاده از منابع اختصاصی برای آموزش بر روی نرخ تدریس خصوصی آیلتس تاثیر خواهد گذاشت.

نرخ و هزینه شرکت در کلاس های آیلتس در آموزشگاه های مختلف متفاوت می باشد. سعی کنید همیشه آموزشگاهی را انتخاب کنید که هزینه کلاس های خصوصی آن با کیفیت آموزشی آن ها متناسب باشد.

کلاس خصوصی آیلتس در بهکلام

ما در موسسه پارسیان بهکلام با بهره گیری از تجربیات اساتید مجرب و متخصص در امر آموزش زبان، انواع کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی را با بالاترین کیفیت آموزشی ممکن به شما عزیزان ارائه می کنیم. شهریه کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی آیلتس دوره های مختلف را بر اساس شرایط مختلف اعم از تعداد زبان آموزان در هر کلاس، سطح کنونی شما، دوره های مورد نظر شما، زمان شما، محل برگزاری کلاس (شرکت، دفتر، محل کار، منزل و …) در نظر گرفته ایم. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با شماره های زیر از مشاوره رایگان اساتید آیلتس استفاده کنید و جهت انجام تعیین سطح رایگان هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

کلاس خصوصی پی تی ای

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *