کلاس خصوصی آیلتس در تهران

کلاس خصوصی آیلتس در تهران

ممکن است شما نیز همانند بسیاری از افراد برای کسب نمره مورد نظرتان در آزمون آیلتس به عنوان یکی از مطرح ترین آزمون های زبان انگلیسی بخواهید در کلاس های خصوصی شرکت کنید. برای پیدا کردن کلاس تدریس خصوصی آیلتس در تهران باید بدانید که برای انتخاب مدرس آیلتس با تجربه ای که بتواند شما را در کوتاه مدت تا روز آزمون راهنمایی کند تا بتوانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید باید ویژگی های زیادی را در نظر داشته باشید.

ویژگی های کلاس خصوصی آیلتس

از مهم ترین دلایلی که افراد شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس را انتخاب می کنند این است که در این کلاس ها تعیین روز و ساعت برگزاری کلاس بر عهده زبان آموزان است، بنابراین شما می توانید برای زمان های خالی خود جهت حضور در کلاس های آیلتس برنامه ریزی کنید.

انتخاب استاد آیلتس با شما ست. هر استادی که شما بخواهید برایتان انتخاب می شود و چنانچه تقاضای انتخاب استاد خانم یا آقا را داشته باشید این امکان در موسسه بهکلام برای شما فراهم شده است.

از ویژگی های مهم کلاس های خصوصی می توان به این اشاره کرد که تمام زمان کلاس خصوصی کس در اختیار شماست و استاد آیلتس وظیفه دارد که تمامی زمان خود را صرف آموزش، تمرین و رفع اشکالات شما کند.

همین آموزش مستمر و شناسایی اشکالات باعث می شودکه مدرس آیلتس با توجه به نقاط قوت و ضعفی که دارید برای شما برنامه ریزی دقیقی انجام دهد تا دوره آموزشی مفید تری را سپری کنید.

یادگیری نکات و آموزشهای زبان انگلیسی در کنار اساتید با تجربه باعث می شود با تکنیک های کلیدی برای پاسخ دهی به سوالات آزمون آیلتس آشنا شوید و بتوانید با آمادگی و تسلط کافی در این آزمون شرکت کنید.

کلاس تدریس خصوصی آیلتس بهکلام

با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس موسسه بهکلام می توانید از مشوره رایگان و تعیین سطح توسط بهترین اساتید بهره مند شوید. استفاده از مشاوره اساتید باعث می شود که با تعیین هدف خود از شرکت در آزمون آکادمیک، جنرال و یا لایف اسکیلز آیلتس بتوانید با برنامه ریزی دقیق تری با توجه به سطح علمی فعلیتان برای این آزمون آماده شوید.

 

از دیگر مزایایی که در بهکلام برای شما در نظر گرفته ایم امکان تعویض مدرس در صورت نارضایتی، امکان عودت وجه در صورت عدم کسب نمره قبولی و برگزاری دوره های رایگان در صورت عدم کسب نمره است. شما عزیزان می توانید جهت رزرو زمان مشاوره و تعیین سطح برای شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

 

کلاس خصوصی پی تی ای

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *