آمادگی آیلتس بدون کلاس

آمادگی آیلتس بدون کلاس

یادگیری مهارت های زبان انگلیسی و تقویت آنها برای شرکت در آزمون های مهم و بین المللی زبان انگلیسی نظیر آیلتس هم از طریق شرکت در کلاس های گروهی و یا تدریس خصوصی آیلتس به صورت حضوری و یا آنلاین و هم به صورت خودخوان (سلف استادی) امکان پذیر است. اما هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. چنانچه که شما عزیزان به هر دلیلی تصمیم به مطالعه و کسب آمادگی برای آیلتس بدون شرکت در کلاس را داشته باشید، خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا با داشتن یک برنامه ریزی صحیح نمره خوبی در آزمون آیلتس کسب کنید.

 

منابع آموزشی معتبر انتخاب کنید.

استفاده از منابع معتبر و مورد تایید کمبریج به شما کمک می کند تا با استاندارد سوالاتی که در آزمون آیلتس با آنها مواجه خواهید شد آشنا شوید و بتوانید مهارت های خود را بر طبق آزمون هایی که پس از هر آموزش در کتابها و فیلم های آموزشی وجود دارد بسنجید و تقویت کنید. به عنوان مثال می توانید از کتابهای Cambridge IELTS 3 to 11 استفاده کنید. این کتاب ها با نمونه آزمون های زیادی که دارند می توانند تاثیر بسیار خوبی در روند یادگیری شما داشته باشند. در هنگام خرید این کتاب های ویرایش هایی را خریداری کنید که Self Study باشند. وجود Script ها و هم چنین IELTS Model writing ها برای این منظور بسیار عالی هستند.

 

بهترین منابع آیلتس بدون استاد را را بشناسید

فیلم های آموزشی ببینید.

این روز ها دسترسی آسان به فضای اینترنت این امکان را به هر کسی می دهد که درباره سوالات خود و آموزش هایی که نیاز دارد در فضای اینترنت جستجو کند. وب سایت YouTube یکی از بهترین منابعی است که می توانید از طریق آن به آموزش های بهترین اساتید آیلتس به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید و از طریق یادگیری نکات مهمی که آموزش می دهند مهارت های خود را تقویت کنید.

 

قالب های آماده آزمون را ببینید.

برای کسب نمره خوب در آزمون آیلتس یکی از بهترین راه ها مطالعه آزمون هایی است که در دوره های گذشته برگزار شده اند. شرکت در آزمون آزمایشی با سوالاتی که در دوره های قبل مطرح شده اند و آنالیز آنها پس از آزمون تاثیر شگفت انگیزی رو پیشرفت شما در مسیر آمادگی برای آزمون آیلتس بدون شرکت در کلاس های گروهی و خصوصی خواهد داشت. در کنار برگزاری تست های آموزشی مطالعه و بررسی قالب های آماده در Writing و یا فیلم های Speaking افرادی که توانسته اند نمره بالایی در آزمون آیلتس کسب کنند را به شما توصیه می کنیم.

 

از سایت های آموزش رایگان آیلتس استفاده کنید.

حتما به سایت های معتبری که به صورت رایگان آیلتس را آموزش می دهند سر بزنید. سایت هایی همانند ielts-blog.com  و یا ielts-exam.net از نمونه هایی هستند که اگر بتوانید مطابق آموزش ها پیش بروید و تمرین و تکرار کافی داشته باشید منبع خوبی برای یادگیری شما خواهند بود.

 

بسیاری از افرادی که مطالعه زبان انگلیسی به صورت خودخوان را ترجیح می دهند این دلایل را برای انتخاب خود دارند:

  • همکاری آموزشگاه ها با اساتید کم تجربه
  • کلاس های طولانی و کسل کننده
  • هماهنگ نشدن زمان کلاس ها
  • کاربردی نبودن دوره ها و آموزش به روش های قدیمی
  • هزینه بالا و عدم نتیجه گیری لازم
  • هزینه رفت و آمد و ترافیک مسیر آموزشگاه و…

 

برای آشنایی با نحوه مطالعه زبان انگلیسی به صورت خودخوان می توانید یادگیری زبان انگلیسی در منزل را بخوانید تا با روش هایی که در این شرایط می توانید از آنها استفاده کنید آشنا شوید. برای دریافت مشاوره و تعیین سطح رایگان می توانید با اساتید موسسه آموزشی بهکلام در ارتباط باشید.

 

کلاس خصوصی پی تی ای

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *