کلاس مجازی خصوصی زبان

کلاس مجازی خصوصی زبان

بسیاری از افرادی که خارج از کشور و یا شهر های مختلف ایران زندگی می کنند، علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در دوره های مختلف از سطوح مبتدی و متوسط تا سطوح پیشرفته مانند آیلتس و تافل هستند اما به علت دور بودن مسیر و وجود محدودیت های مختلف امکان شرکت در کلاس های حضوری اساتید مورد علاقه خود را ندارند، برگزاری کلاس مجازی خصوصی زبان این امکان را فراهم کرده است که هر کسی از هر شهر و کشوری بتواند در کلاس های آنلاین خصوصی شرکت کند.

 

شرایط شرکت در کلاس

اگر قصد شرکت در این کلاس ها را دارید، باید بدانید که لازمه شرکت در این کلاس های مجازی آموزش زبان داشتن یک خط اینترنت پر سرعت، یک سیستم کامپیوتری یا لپتاپ است. در صورتی که سیستم کامپیوتری در اختیار ندارید جای نگرانی نیست. چرا که داشتن تلفن همراه هوشمندی که قابلیت نصب و استفاده از برنامه های چت آنلاین نظیر اسکایپ (Skype) و واتس اپ (Whatsapp) را داشته باشد کفایت می کند. میکروفن برای صحبت و تعامل با استاد توصیه می شود. پیشنهاد می کنیم از هدست استفاده کنیید که هم بتوانید راحت تر صدای کلاس را بشنوید و هم اینکه مشکل برگشت صدا وجود نداشته باشد.

 

روز و ساعت برگزاری کلاس

اگر برای هماهنگ شدن با زمان برگزاری کلاس نگرانی دارید باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست، زیرا کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی طیق ساعت و روز انتخابی شما عزیزان برنامه ریزی می شود. این دوره ها دارای سطح بندی هستند. در ابتدای دوره تعیین سطح رایگان انجام می دهید، تعداد جلسات کلاستان را در هفته خودتان انتخاب نمایید و اساتید بهکلام با توجه به زمانهایی که شما تعیین می کنید برنامه ریزی مختص شما را انجام می دهند. تا کلاس ها مناسب با شرایط تک تک شما عزیزان برنامه ریزی و برگزار شوند.

سطح بندی کلاس های آنلاین بهکلام

کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در موسسه زبان بهکلام به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می شود. ما برای تمام افراد شاغل، دانشجو و..که به علت مشغله های فراوان فرصت شرکت در کلاس های حضوری را ندارند شرایطی را در نظر گرفته ایم تو با امکاناتی مانند گوشی تلفن هوشمند و خط اینترنت که در اختیار همه هست بتوانند از این فرصت آموزشی استفاده کنند. کلاس های آموزش مجازی در سطوح مختلف و با توجه به آزمون تعیین سطح شما برگزار خواهد شد. برخی از کلاس هایی که در سطوح پیشرفته برگزار می شوند عبارتند از:

جهت ثبت نام در تعین سطح رایگان و انجام مشاوره آموزشی از اساتید مجرب موسسه بهکلام  می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۲۱۳۳ با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *