کلاس خصوصی آیلتس

کلاس خصوصی آیلتس

فراگیری زبان انگلیسی در سطوح پیشرفته نیازمند یادگیری گرامر و اصول مربوط به ۴ مهارت زبان انگلیسی یعنی رایتینگ، ریدینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ مطالعه کافی برای تثبیت آموزش ها است. یکی از موثر ترین روش های تقویت زبان انگلیسی برای شرکت در آزمون های بین المللی نظیر آزمون آیلتس شرکت در کلاس تدریس خصوصی آیلتس است. این کلاسها مزایای بسیار زیادی را نسبت به کلاس های حضوری و گروهی در آموزشگاه ها را شامل می شوند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

 

مزایای کلاس خصوصی آیلتس

ساعات برگزاری کلاس خصوصی با توجه به زمانهایی که شما در نظر دارید با استاد آیلتس هماهنگ می شود. در واقع هیچ نیازی نیست تا مانند کلاس های گروهی در آموزشگاه ها طبق ساعاتی که آموزشگاه تعیین می کند در کلاس حاضر شوید.

برخلاف کلاس های گروهی، در کلاس های خصوصی آیلتس، مدرس شما در تمام مدت برگزاری کلاس زمان خود را تنها برای آموزش و رفع اشکال شما اختصاص می دهد و در نتیجه روند برنامه آموزشی شما سریع تر و با کیفیت تر پیش می رود.

اختصاص تمام زمان کلاس به آموزش شما باعث می شود تا طول دوره تدریس خصوصی آیلتس کوتاهتر شده و سریعتر آموزش های لازم را فرا بگیرید و برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شوید.

تمرکز زبان آموز و استاد در در محیط آرام کلاس‌های خصوصی به مراتب بیشتر از کلاس‌های گروهی است و استاد زمان کافی برای پیش بردن برنامه آموزشی در اختیار دارد.

 

شرکت در کلاس خصوصی IELTS را به شما پیشنهاد می کنیم اگر:

  • زمان زیادی برای کسب آمادگی شرکت در آزمون آیلتس را در اختیار ندارید و نیاز به پیشروی با سرعت بیشتری برای یادگیری آیلتس دارید.
  • دانش و مهارت های شما برای آموزش هارمونی ندارد و نیاز است استاد تدریس خصوصی آیلتس با توجه به نیازی که دارید آموزش ها را برایتان پیش ببرد.
  • نیاز دارید که مهارت خاصی را تقویت کنید و نیازی به شرکت در کلاس های گروهی برای فراگیری تمامی مهارت ها ندارید.
  • به علت مشغله های زیاد کاری و تحصیلی نمی توانید برنامه های خود را با زمانبندی کلاس های گروهی هماهنگ کنید.

 

ویژگی های کلاس تدریس خصوصی آیلتس در بهکلام

موسسه آموزشی بهکلام سالهاست که با همکاری اساتید برتر زبان انگلیسی نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی آیلتس، تافل، pte و مکالمه به صورت گروهی، خصوصی و آنلاین اقدام نموده است. در این کلاس ها پس از انجام تعیین سطح رایگان از شما زبان آموزان دوره های متناسب با سطح علمی تان از مبتدی تا پیشرفته طراحی می شود تا بتوانید به صورت هدفمند برای ارتقاع دانش و مهارت خود در زبان انگلیسی و کسب نمره دلخواه در آزمون آیلتس در کلاس ها حاضر شوید. همچنین اسانید بهکلام با توجه به تجربه ای که دارند بهترین منابع را برای آموزش گلچین کرده اند تا بتوانید بجای سردرگم شدن در انتخاب منابع آزمون آیلتس بهترین و برگزیده ترین آموزش ها را در اختیار داشته باشید و روی یادگیریتان تمرکز بیشتری داشته باشید. یادگیری طبق تکنیک ها، نکات و روش های آموزش های به روز شده باعث می شود تا درس های جدید را راحت تر به خاطر بسپارید و از آنها استفاده کنید. برنامه ریزی های انجام شده در بهکلام به شما این امکان را می دهد تا تمامی مهارت های آزمون بصورت جزء به جزء پوشش دهید و بتوانید نمره آیلتس خود را بالاتر ببرید.

 

کلاس های تدریس خصوصی آیلتس موسسه آموزشی بهکلام به صورت دوره های فشرده از مبتدی تا پیشرفته برگزار می شود. از آن جایی که ممکن است شما زبان آموزان به هر دلیلی امکان حضور در کلاس های حضوری مجموعه ما را نداشته باشید و ترجیح دهید کلاس های خصوصی زبان در منزلتان برگزار شود، اما مشتاق و علاقه مند به یادگیری زبان توسط اساتید ما هستید، ما دوره های تدریس خصوصی آیلتس در منزل را به دو صورت حضوری یا تدریس خصوصی آنلاین و یا در منزل شما برگزار میکنیم. این کلاس ها با توجه به هدف شما در زمینه آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال برگزار می شود و هر ۴ مهارت زبانی (Listening, Reading, Speaking, Writing) به موازات هم به شما عزیزان آموزش داده می شود.

تنها به شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس اکتفا نکنید!

مهمترین نکته ای که در مورد برنامه‌های آمادگی دوره کلاس خصوصی آیلتس باید در نظر داشته باشید. اختصاص زمان لازم برای حضور در کلاس خصوصی آیلتس و مهمتر از آن، مطالعه خارج از کلاس برای مرور آموزش ها و تثبیت آن است. در صورتی که شاغل هستید و در طول دوره فشرده آیلتس هم می‌خواهید همچنان زمان قابل توجهی را صرف حضور در محل کار و رفت و آمد کنید مسلماً توان شرکت در دوره فشرده آیلتس را نخواهید داشت. لذا در اولین گام باید تصمیم بگیرید که تا چه حد می‌توانید در کنار ساعات حضور در کلاس، زمان مطالعه خارج از کلاس داشته باشید. توصیه اساتید آیلتس موسسه بهکلام به شما این است که اگر قصد دارید طی زمان کوتاهی از ابتدای سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته چهار مهارت زبانی خود را ارتقا دهید، با نگاهی واقع بینانه وارد دوره خصوصی آیلتس شوید. برنامه ریزی منعطف و اختصاصی شما از سوی مرکز تدریس خصوصی آیلتس صورت خواهد گرفت اما کسب نتیجه مطلوب، منوط به اقدام جدی شما برای ساماندهی سایر فعالیت های کاری و  زمان بندی زندگی‌تان خواهد بود.
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *