روشهایی برای بالا بردن مهارت speaking زبان انگلیسی

روشهایی برای بالا بردن مهارت speaking زبان انگلیسی

روشهایی برای بالا بردن مهارت speaking زبان انگلیسی

در مقاله زیر میخواهیم به معرفی روشهایی برای بالا بردن مهارت speaking زبان انگلیسی بپردازیم:

همانطور که می دانید اغلب افراد در موقعیتی قرار نمی گیرند که تمام زندگی روزمره شان با زبان انگلیسی احاطه شود. اما با یک برنامه صحیح می توان به راحتی آن را گرفت. بخصوص در مورد افرادی که محدودیت زمانی برای یادگیری زبان انگلیسی دارند و مجبورند با سرعت بیشتری آن را یاد بگیرند. در این بخش سعی شده است روش هایی برای پیشرفت مهارت speaking زبان انگلیسی معرفی شود. توجه داشته باشید همه این روش ها به کمی خلاقیت و تخیل نیاز دارند. می توان در حال انجام فعالیت های روزانه این روش ها را به کار گرفت.

  • خوانندگی:

آواز خواندن کاری است که اغلب افراد از انجام آن لذت می برند. در هنگام استحمام، شستن ظروف، تمیز کردن منزل و حتی رانندگی می توان آن را انجام داد.

۱- ترانه یا شعری از ادبیات انگلیسی انتخاب کنید. هر آنچه که دوست دارید، موسیقی پرسروصدا، هیجانی، غمگین و یا عاطفی.

۲- با صدای مختلف آگهی مورد علاقه خود را تبلیغ کنید، شکلات، خودرو، گروه ارکستر و … . به تخیل خود اجازه بلند پروازی دهید.

۳- با صداهای مختلف هر یک از این کارها را انجام دهید.

اما انجام این امور چگونه یاری رسان خواهند بود؟ ناخودآگاه مواردی که برای صحبت کردن نیاز دارید را یاد می گیرد و پس از مدتی به هنگام صحبت کردن دیگر نیازی نیست، در مورد صحبت هایی که قرار است داشته باشید فکر کنید. غیرقابل کنترل باشید و همه چیز را امتحان کنید. در صحبت کردن آزادید. این کار کمک می کند تا آنچه را می دانید و آنچه را نمی دانید، بفهمید. نگران نباشید. آنچه را نمی دانید در دیکشنری پیدا خواهید کرد.

  • اجرای نمایش تلویزیونی:

۴- آشپزی بهترین برنامه برای انجام این کار است. همانطور که در حال پخت غذا هستید تصور کنید در یک برنامه آشپزی تلویزیونی حضور دارید، آنچه را انجام می دهید برای بینندگان توضیح دهید. حتی می توانید از آشپزی خود فیلم تهیه کرده و در YouTube برای بینندگان واقعی قرار دهید.

۵-از دیگر علایق و سرگرمی های خود فیلم تهیه کرده و آنچه را انجام می دهید به دیگران نشان دهید.

این روش بهترین ایده برای توضیح یک فرآیند و دستورالعمل است. گروهی از دوستان خود را برای کمک دعوت کنید. بزودی استودیو تلویزیونی خود را خواهید داشت.

  • حفظ کردن شعر:

۶- شعری را حفظ کرده و در حین انجام کارهای روزمره آن را از حفظ بخوانید. می توانید شعر را به زبان خود ترجمه کنید یا حتی شعر بنویسید. شعرسرایی روش خوبی برای بهبود تلفظ واژه ها و گسترش دامنه لغات است.

  • صحبت کردن با حیوانات خانگی:

۷- با حیوانات خانگی خود صبحت کنید. هرچند که با ظاهری مات و مبهوت شما را نگاه کنند اما آنها همیشه پارتنر خوبی برای صحبت کردن هستند. این روش خلاقیت شما را بالا برده و تلفظ صحیح واژه ها را ارتقا می بخشد.

  • سخنرانی:

۸- برای این بخش احتیاج به یک میکروفن دارید. بنابراین با استفاده از یک برس، قاشق چوبی یا بطری ژل در حضور تماشاگران نامرئی سخنرانی داشته باشید.

  • راهنمای تور گردشگری:

۹- دوباره میکروفن خود را در دست گرفته و وانمود کنید که راهنمای تور هستید. سپس به معرفی خانه، شهر یا روستای محل زندگی خود بپردازید.

۱۰- ساده ترین راه برای ارتقای دامنه لغات شما نصب یک نرم افزار آموزش لغت بر روی موبایلتان است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *